Deze blijft zo verschrikkelijk tof!
Wat een klapper!!
Ik behoor niet tot de gelukkigen. Maar begin volgend jaar een nieuwe batch lees ik.
Balen man, hoop dat je 'em volgend jaar kan scoren.
Zojuist via mijn spam erachter gekomen dat ik een raffle ticket heb gewonnen. Meteen eentje op medium strap besteld. Ben er super blij mee:) Kan niet wachten!
Dat is tof man! Ik benijd je!
Helaas niet gewonnen, ik begreep dat er 400 stuks zijn verloot onder 25.000 inschrijvingen dus een winkans van 1,6%.
Gaaf nieuws - vergeet geen fotteke te posten zodra je hem hebt!
Haha zal ik zeker weten doen!!
Wat vet! Gefeliciteerd!
Even wat minder actief geweest hier, maar dit kon ik niet voorbij laten gaan!!
Vorige week maandag mijn M.A.D. 1 Red in ontvangst mogen nemen in MB&F’s M.A.D. Gallery in Genève. Ik heb vorig jaar voor MONOCHROME een verhaal geschreven over de blauwe variant, het “thank you” horloge en toen direct tegen de mensen van het merk gezegd dat ALS ze een commerciële variant zouden gaan maken, ik er eentje wilde hebben.
En zie hier;
Ik vind hem echt supergaaf en het is meer dan een simpel horloge voor mij. Morgenavond komt er een persoonlijk verhaal op MONOCHROME over dit horloge en waarom het zoveel voor mij betekend. Het is mijn ogen ook absoluut geen gimmick, maar past perfect in het plaatje van MB&F en Max Busser.
Gr, Robin.
GeWelDig horloge :+1 :
Yup, love it!!!
En voor wie geïnteresseerd is, dit is het verhaal waarom dit horloge voor mij zo belangrijk is;
Goeie plaat!
Tof zo met die Rimowa achtergrond.