-m-i-d-o-o-n-l-y only Mido

Machtig Mooie Mido

11 likes

Ha Jeroen, deze is nieuw toch, of ben ik abuis. Wat een leuke :heart_eyes:

Nee, toch al wel weer een jaar of 4 in mijn bezit. Het model is bij mijn weten geintroduceerd in 2008 en toen ik 'm ondekte reeds uit productie en bijna niet te vinden.

Totdat ik 'm bijna bij toeval vond en van een Zwitserse dame kon overnemen. Ongebruikt, in de originele doos met alles deropenderaan.

Gaaf hoor!:heart_eyes:
Wat zijn er toch mooie Mido’s

2 likes

Wauw, wat een mazzel kan je hebben. Ik had deze nog niet ( bewust) gezien van je. Erg mooi ook deze Mido.:kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Laat maar zien in de topic horloge met doos.

1 like

Als ik de dozen in het topic zie dan is het echt niet de moeite om mijn zolder af te gaan zoeken :wink:

Het is een simpele moderne zwarte doos en stelt echt helemaal niets voor in vergelijking met die fraaie vintage modellen ben ik bang.

1 like

#nofilter… haha :joy::innocent:

4 likes

Hello sunshine…

10 likes

Wauw!

Nog steeds spijt dat ik deze een paar jaar geleden niet gekocht heb, nu bijna onvindbaar…Mido Multifort Datometer re-issue, prachtig!

image

10 likes

Strak en met een eigen gezicht! :kissing:

1 like

Heel fraai, ik moest 'm even opzoeken want deze had ik nog niet gezien. Van mij hadden ze deze wel iets kleiner mogen maken.

1 like

Helemaal mee eens, 38mm was meer dan genoeg geweest! Maar dat is met meer van die reissues, het moet allemaal groter…
Heel blij met m’n 38mm Oris Art Blakey ondertussen :wink:

1 like

Hallo Mido liefhebbers,

Ik had tot vandaag niet zoveel interesse in Mido. Vraag me niet waarom, maar ik heb me gewoon nooit zo verdiept in het merk. Vandaag stuitte ik per toeval op een ocean star gmt. Ik was echt verrast door de strakke look. Ziet er geweldig uit en de prijs is aantrekkelijk. Alleen die 44mm staat me tegen! :face_with_raised_eyebrow::scream:

Iemand ervaring met dit model? Hoe valt het horloge qua grootte?

5 likes

Shame on you! Helaas geen ervaring met dit model, wel met andere en Mido is als merk een aanrader

Soms is de diameter niet eens zo bepalend voor draagcomfort. Zo op het oog lijken de lugs mij kort. Zou zomaar kunnen dat de lug to lug maat dan nog meevalt en deze niet te groot draagt dan… maar beste is om dat te passen :wink:

1 like

Oeh Frank. Deze is wel heel erg fraai hoor.
Ze schreeuwt me too…eh mito…ehh mido. Heerlijk begeerlijk…:smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 like

:joy::+1: hahahaha Paul, zo (zelf-) opwindend.
Voor het zingen de kerk uit : :musical_score: do re mi fa so la mi do :musical_score:

2 likes

Mido rocks!:love_you_gesture:

10 likes