-m-i-d-o-o-n-l-y only Mido

Yep!
Absoluut.
Ik heb net opnieuw dit hele draadje doorgenomen.
Een aantal modelletjes mogen mijn kant zo opkomen :grin:

2 likes

Mooi, goed gedaan. Ik moest even terug zoeken van “hoe en wat”, maar als het goed is heb je 'm van je collega overgenomen.

Commanders heb ik altijd een apart ontwerp gevonden. En die je net erbij hebt is maar een paar jaar gemaakt. Top uitvoering.

1 like

Gaaf! Uit welk jaar komt de ocean star rechts?

1 like

Helemaal goed!
Toen hij hem kocht, was ik erbij, en tóen hoopte ik dat ie niet ontzettend lang bij hem zou blijven…:relieved:

Wat overigens wel leuk is, is dat hij toch is blijven hangen aan Mido: check de all dial colloseum van hem (op mijn pols)
In de horlogedoos die daarbij zit, heb ik een briefje gelegd met mijn naam …:wink:

9 likes

:rofl: :rofl:

Net even Chrono24 gechecked. Er wordt maar één Commander , zoals je hebt overgenomen, aangeboden. De zwarte versie? , geen. :astonished: , helaas.

Naar die “all dial” ook vaak gekeken , maar tot op heden geen klik met de polished case. :thinking:

1 like

Hey leuk! Tweede binnen het forum? Coster of heb je hem anders geregeld?

1 like

Ik heb deze gisteren thuisgestuurd gekregen via Coster inderdaad.

Ja, klopt. Heb ondertussen drie brauns.

1 like

Mijn twee vintage vergulde Ocean stars, beide gekregen van mijn schoonvader. De rechtse loopt niet goed, de linkse loopt heel goed. Die linkse is ook lekker groot voor z’n leeftijd.

4 likes

Gevoel voor stijl heb je in ieder geval!

1 like

Ik doe mee…totaal verguld met deze Mido

20200426_093809

8 likes

Paul,

Als dat niet het geval zou zijn, dan had je het forum moeten verlaten…

Mooi ding!

2 likes

De Mido decompression timer is echt een fotogeniek ding.
Die plaat is echt geweldig!

Ik vraag me wel af of ik deze veel ga dragen… :grimacing:

4 likes

Ik ben érg benieuwd waarom je dat zegt? Ik draag hem best veel de afgelopen dagen. Maar pfoe het duurt even om te zien hoe laat het is.

1 like

De afleesbaarheid is niet geweldig inderdaad.

Het horloge is nogal veel om de pols. Ik ben normaal van de iets subtielere horloges. Dat komt overigens voornamelijk door de mesh band.

Binnenkort er maar eens een tropic op klussen.

Deze foto van vanochtend hoort ook gewoon hier in dit topic na al die mooie foto’s afgelopen dagen

8 likes

Helemaal eens

2 likes

Heb je de canvas geprobeerd? Die draag ik eigenlijk de hele tijd. Vind ik de mooiste uiteindelijk!

Zeer welkom :heart_eyes::+1:t3:

1 like

afbeelding

Ik ben zelf ook 1 van de 8 door Coster geleverde Mido’s in Nederland. Had nog nooit een Mido gehad en was al een tijdje opzoek naar een vrolijke duiker. Vintage is toch soms net even te vintage voor mij. Toen kwam deze voorbij op Hodinkee en ik mezelf meteen op de wachtlijst gezet. Het wachten werd beloond en ik ben er erg blij mee.

9 likes