-m-i-d-o-o-n-l-y only Mido

Tof hoor. Gefeliciteerd! Dat is dan al de derde hier op het forum.

Hey D.R. Ik was er deze maandag om 12.00 uur.

Ik heb hem alweer drie weken!

1 like

Ja klopt, ik ook. Je vertelde dat er iemand vlak voor jou deze klok opgehaald had en waarschijnlijk was ik dit. Dit was op maandag 28-9.

Aaaaaa die dag! Nu snap ik hem:) Yep, ik was daar net na.

Aflezen is niet heel makkelijk en ik denk onderwater ook niet ideaal, duiken zal ik er iig niet mee. Wel word ik heel blij van die kleurtjes en het is een toolwatch met een echte functie op de dial.

Tevens alles wat je kreeg voor die €1150,- is toch een koopje?Ik ga mij wat meer verdiepen in het merk Mido en hoop dat hier een beetje te kunnen doen.

afbeelding

2 likes

En je zal hem hier flink onder het licht gehouden hebben. Ik vind de lume niet bepaald indrukwekkend.

Maar een uniek horloge is het, en dat vind ik tof!

1 like

5 likes

Noem het maar ‘wel leuk’

Ik ben slechts de afgelopen 8 dagen aan het doorlopen maar dat trekt mijn brein amper.
De wensenlijst is altijd groot dus een probleem…
Mijn eigen commander is op een bepaalde manier wellicht de nr 1 in de box. Heeft niets met prijs te maken… Ik ben erg erg onder de indruk van de Mido horloges op de foto’s van de afgelopen week maar ook de foto’s zelf zijn wedstrijd winnaars​:upside_down_face::hugs:

1 like

Prachtige band, wat een goede keus!

Geloof dat mijn broertje er ergens nog eentje heeft… In het goud, van onze opa. Het horloge heeft nooit gelopen sinds hij overleden is… Daarvoor waarschijnlijk ook niet, anders hadden wij het wel vaker gezien.

Ik vond dat de Mido een beter bandje verdiende. 21mm bleek lastig. Was wat rond aan het zoeken en zag dat @Honey_Badger een ongedragen, echte croc Chronoswiss had. Met een stiksel wat leek te kunnen passen!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

Om de pols bij de vensterbank!

5 likes

Staat m goed!!

Ja ziet er erg goed uit!!! Heb je gesp ook over kunnen zetten?

12 likes

Hallo allen,

Ik ben zelf ook steeds meer gecharmeerd aan het raken van het merk Mido, vooral de Ocean Star met de oranje strap en de Multifort Patrimony genieten mijn voorkeur.

Ik heb alleen eenn vraag over de dag functie, in welke taal staat deze? Kan er zo 123 niets over terug vinden namelijk.

Groeten, CJ

Blijft zoooo lekker deze
:flushed::heart_eyes:

2 likes

Klopt, zo’n gaaf horloge!:heart_eyes::+1:
Verbaast me dat we dit mooie merk zo weinig zien hier.

1 like

Hoe langer je er naar kijkt hoe meer details je ziet. Die secondewijzer bijvoorbeeld… echt apart!

3 likes

Dat moet een heftig zwaar uurwerk zijn. Het mijne tikt :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

Mido is idd erg exclusief op het HF. Wel goed gewaardeerd is mijn mening.

1 like