-m-i-d-o-o-n-l-y only Mido

13 likes

5 likes

5 likes

Had je niet genoeg keuze met de 3 meegeleverde bandjes? :wink:

1 like

Alle drie niet naar mijn smaak (de mesh nog het meest) :new_moon_with_face:

Even deze topic nieuw leven inblazen: wat een blubberdik merk

Hoe meer ik er over lees en naar kijk, hoe meer de horloges mij aanspreken.

Ik heb vooral interesse in de verschillende Ocean Star modellen.




Enkel de laatste (waarvan een prachtig exemplaar hier op het forum te koop staat) zal in dagelijks gebruik waarschijnlijk niets voor mij zijn door het gebolde glas.

6 likes

Die onderste zit ook al geruime tijd met een schuin oog naar te kijken (in de verschillen de kleuren die er intussen zijn).

Twee van de drie horloges die ik in de dagelijkse roulatie heb, hebben een bol saffierglas. Waar ben je precies bang voor?

Ik heb enkel ervaring met mijn Mido Orient met gebold glas. Visueel maakt dit de horloge erg mooi maar de heel lichte vervorming rondom weet ik niet of dit zo goed samen gaat met een praktische duikhorloge.

Als Belg is het ook moeilijk om deze in het echt te bekijken en proberen omdat hier geen dealers zijn.

De 200C en 200 in titanium zien er erg mooi uit

1 like

Het glas is juist bol voor betere aflezing onderwater…

Maar ondanks dat ik graag een diver draag kom ik amper in het water :slight_smile:

1 like

Duikers zijn doorgaans prima afleesbaar dus ik zie het probleem niet echt

1 like

My first Mido

20 likes

Mijn neef heeft het model van foto 3, maar dan in het grijs. Mooi ding hoor! Vind alleen de band net te dun/plat in verhouding met de rest.

Ik vind ze ook wel leuk … maar soms vind ik ze wat saai en onopvallend. Weinig bijzonder.

Als ik er een zou kiezen kies ik de ocean star 600

Eh??

4 likes

Deze jongen op een nieuwe helemaal zelf-ingekleurde band gezet! Juliastraps een dikke aanrader.

8 likes

Gave match hoor voor een decompression diver dail
:muscle:t4::grin::+1:t3:

5 likes

idd, aan de oude is niets saai aan
de mido commander is wat mij betreft een iconisch model uit de 60’s

9 likes

Ook de moderne hebben veelal een eigen gezicht. Saai zou ik ze in elk geval niet zo snel noemen…

4 likes