M&M on worldtour

Dit doet mij een beetje denken aan die tijd dat ik met onze geliefde M&M op wild safari was.
Destijds was er in het altijd wilde Amsterdam, en nee ik bedoel niet de Bijlmermeer, een jaarlijks evenement dat vergelijkbaar is.

De gaypride…

Veel safarigangers, veel wild en de wifi is ka-uu-tee…
Enfin, er stond al vroeg veel volk verdekt opgesteld om het wild te aanschouwen.

Zoals jullie zullen begrijpen waren M&M en ik redelijk onder de indruk van de hoeveelheid safarigangers. Het wachten was op het langskomend wild.
Na enige tijd turen en rondkijken hoorden we in de verte een gebrul en geraas.
Het wild was in aankomst.
Met veel tam tam, bonte kleuren, boa’s, veren, wilde gebaren en gezang kwamen ze langs. Gelukkig werden ze op afstand gehouden door vervoer per dekschuit via de grachten.
Een bonte parade kwam langs, waarvan er een mij is bijgebleven.
Deze stonden wild met borden te zwaaien met teksten daarop.
Blijkbaar was dit de bond voor doven en slechthorenden.
Niks mis mee natuurlijk en een zeer goed initiatief. Doven en slechthorenden zijn ook gewoon lid van onze maatschappij en doen niets onder voor de rest van ons.
Zelf heb ik er ook wel eens last van, al is dat dan alleen meer een soort van selectief gehoor. Best handig…

Zoals jullie op de safari foto kunnen zien stonden er pakkende teksten op de borden. Veel over vingers en gebaren. Blijkbaar hield deze groep van het betere hand en vingerwerk. Zelfs een smiley icoontje kwam langs zoals we die ook vaak hier op het forum zien. Best herkenbaar allemaal.
De vrouw op de voorgrond begrijp ik niet helemaal. Ze lijkt niet veel interresse te hebben of is dat nu een luisterend oor? Ik ben er nog niet uit.

Na een tijdje dit gadegeslagen te hebben ben ik verder de jungle ingelopen om meer wild te spotten. Hoe verder ik kwam hoe drukker en benauwder het werd.

Met angst en beven struinde ik verder. Toen ik op een gegeven moment bij een soort van afgodsbeeld aankwam werd het mij teveel. De aanblik van dit heidens ding deed mij huiveren. Een soort van totem zoals deze vroeger door heidenen en barbaren werd verafgood. Zijn afschuwelijke bloeddorstige tronie deed mij rechtsomkeerd maken om onze M&M en mijzelf snel in veiligheid te brengen.
Bij het vluchten bleef het toch knagen. De totem had toch iets heel herkenbaars…

Disclaimer: tijdens deze safari en het maken van dit verslag is geen wild verwond en/of misbruikt.

6 likes

zie ik daar op de totem foto linksboven nou Hillary ?

dan snap ik wel dat gat in haar tong en die langdurige hoestbuien.

:joy:

1 like

Zou kunnen. Aan de rechterkant meen ik aan de tattoos @mcfr te herkennen.
Ik zou het natuurlijk ook mis kunnen hebben…

aan die zonnebrillen te zien denk ik meer aan een clubje Vomar jeugd uit Poelenburg.

2 likes

En de foto voor vandaag. Mijn uitzicht vanuit mijn slaapplek.

8 likes

Volgens mij zijn @Carpe_tempus en mijzelf de enige die hem echt om de pols hebben gehad. De rest heeft de M&M op de foto’s maar een beetje onhandig in de hand.
Wristshots willen we zien!
Wees niet bang, hij blijft niet plakken.
Dat bandje zit zeer comfortabel zelfs.

2 likes

Hmmmm…

1 like

Het is best een lastige opgave om bij een scherpe wristshots tegelijk ook de omgeving er scherp op te krijgen, dat lukt je niet met een goedkoop rot cameraatje

Als wij het kunnen…

We houden t v je tegoed :expressionless:

10 likes

Beter. Dan de achtergrond maar scherp :slight_smile:

M&M wel gemist trouwens :wink:

5 likes

Ach, troost je
binnenkort lig je in je hangmatje met een tropische cocktail rechts
en de op het HF wereldberoemde M&M links

3 likes

Zoek het beest

2 likes

Net big 5 gespot. Supermooi!

1 like

Nijlpaard ?

ik zie niks :eye:

hele kudde springbokken

1 like

9 likes