M&M on worldtour

7 likes

Laatste foto in kaapstad. Kaap route gehad, nu wachten op de vlucht!

8 likes

Het horloge is weer in Nederland dus @RBK kan hem opsturen naar mij om mee te gaan naar Suriname. Echter vertrek ik pas over een week of twee. Heb nog niet alle papieren in orde. Dus iemand kan hem in de tussentijd ook nog even meenemen. Roept u maar!

Dit was inderdaad mijn bijdrage in dit topic. Niet overal had ik het horloge bij me en lang niet overal internet. Anders had ik waarschijnlijk nog wel een toffe foto kunnen maken met een ‘wilde’ pinguïn. :penguin:

Maar vaak vond ik het ook niet gepast om met een horloge te poseren. Als je Soweto ziet en andere townships…

Bijzonder land, veel mooie dingen gezien. Mocht het op je lijst staan, het is echt een aanrader!

Nu mag het horloge verder :slight_smile:

6 likes

Mooi verhaal en zeker mooie ervaring!

applaus voor RBK ! leuk rondje
en veel succes voor Chow Monkey

4 likes

Waarvoor hartelijk dank , prachtige foto’s!
Ik ben benieuwd naar de avonturen in Suriname :smiley:

1 like

Bedankt! Het was inderdaad een zeer mooie ervaring/reis!

1 like

Ik ook wel. Als je op vakantie bent, kan je op veel plaatsen beste unieke foto’s maken met een horloge. :tiger2:

Maar het horloge gaat tussendoor dus niet eerst nog naar een ander? Dan zend ik hem naar @ChowMonkey. Moet hij even zijn gegevens PB-en!

Iemand? Anders ligt ie weken stil…

Chowmonkey, kan je die lellijke tudor niet gaan meegeven aan de mensen om op worldtour te gaan? Of wil niemand dat ding dan meenemen.

2 likes

http://cards.boomerang.nl/wp-content/uploads/2016/03/46354_uglyman.jpg

I Don’t Know…

Ik wil de Tudor wel ruilen tegen een M&M?! :innocent:

2 likes

De lelijke Tudor gaat sowieso mee die kant op :sunglasses:

Neem dat ding maar mee ja. Zijn we er in Nederland tenminste vanaf!! :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ok stuur maar op @RBK ik vertrek maandag richting Paramaribo…

2 likes

Van 2874 meter hoog naar Paramaribo! Het horloge komt verder dan de meeste mensen :stuck_out_tongue:

Horloge ligt klaar voor vertrek!

2 likes
3 likes