M&M on worldtour

M&M was toch gedoneerd Door @zoeon , leeft die nog ??

Oh… geen idee…
Ik dacht @Carpe_tempus aangezien hij hier de openingspost deed :thinking:

Trots als ik ben heb ik het blijde nieuws ook hier gepost: Het Grote Incoming! Topic

Wat me gelijk een badge opleverde (me = happy :wink: )

4 likes

En, heb je 'm nu ook echt?

Nog niks ontvangen, geeft niet, komt wel!

Ik had vanochtend netjes de envelop in mn tas gedaan met adres er netjes opgeplakt.
Kom ik bij postnl punt zie ik dat ik de M&M de dans heeft ontsprongen. Morgen gaat de envelop, dit keer wel gevuld met de post mee. :ok_hand:

3 likes

Wij willen foto’s! Teveel posts zonder M&M-foto…

2 likes

Ben benieuwd wat de Romeinen er van vinden. Misschien kun je wel ruilen tegen zoeentje:

1 like

Ik beloof je dat ik er een berg heb, alleen even tijd vinden om er een post van te draaien.
Even geduld, maar ze komen zeker, Pinky promise :upside_down:

2 likes

Helaas heb ik de M&M niet op tijd mogen ontvangen. Dan maar Rome zonder… Een gemiste kans voor de Romeinen helaas.

Maar

Volgend jaar Brazilië voor de M&M dan maar…

:scream::cold_sweat::open_mouth::sob:

2 likes

Pak je hooivorken, bakstenen en knuppels maar: ik had hem inderdaad gewoon veel eerder op de post moeten doen.

Het spijt me, kon hem gewoon niet eerder missen.
En ik had wellicht iets teveel vertrouwen in de post :upside_down:

2 likes

Het is ook moeilijk afstand doen van zo’n waardevol exemplaar, wij snappen dat wel hoor, geen reden voor rellen :slight_smile:

2 likes
3 likes

Gemiste kans… :sob:

Naja @Thieuke, je kunt ter compensatie misschien een Romeinse horlogetoren bezoeken…?

2 likes

Heeeee, wie heeft het topictitel veranderd? Nu is het lastiger terug te vinden. Zocht altijd op world tour :stuck_out_tongue:

3 likes

:smiling_imp:

Gaarne laten zo :smile:

3 likes

M&M on Worldtour staat dus niet in je favorieten :unamused:

2 likes