M&M on worldtour

Wel met zo’n vlag ding?! Maar doe altijd zoekfunctie, dit kan dus makkelijker :stuck_out_tongue:

3 likes

Potverdriedubbeltjes… Wat is er nou mooier dan dat je thuis komt van een extra lang weekend Rome, en er licht (bewust met - ch in plaats van een g, want zo moet je hem wel zien, zo fout dat het weer goed is… ) een klasse klok op je te wachten, naast twee catalogi van Junghans…

OK, geen Rome, maar de M&M is dus wel mooi in Nieuwmoer… Of all places. Wie had dat gedacht???

Pics or it didn’t happen…

Zal ik nog een geheimpje vertellen : she’ll fit right in, Want zowel mijn naam als die van mijn vrouw en twee kinderen en de hond beginnen allemaal met een M.
Nu dus tijdelijk
M&M&M&M&M&M&M

5 likes

He daar is ie!
Wel confronterend hem zo te zien bij iemand anders :sob:
En houd hem in de gaten hé! Je weet het nooit met die vlegel !

4 likes

Het valt mij nog tegen dat er inmiddels geen hommages van dit uurwerk in omloop zijn,
meestal zijn de Chinezen er als de kippen bij om een graantje van het succes mee te pikken, en zeg nou zelluf hoeveel begerige jonge dames zouden niet onder de indruk zijn van een behaarde stevige pols met daaraan een nonchalant bungelende M&M world tour Watch ?

3 likes

Mooie schoentjes heeft de M&M tegenwoordig, klasse hoor :+1: , beter als die SM band die er om hing :joy:

1 like

Komt er nog een update met foto’s voordat ik hem mee neem?

Joehoe! Leeft het klokkie nog?

2 likes

Ligt bij mij, dacht dat die naar Wander moest, wilde deze week versturen.

Heb ik de volgorde door elkaar?

1 like

@wander was inderdaad de volgende op de reislijst.
Tijd voor weer wat mooie foto’s!

1 like

Wel verdorie heeft hij nou die “echt”(:no_mouth:) leren band meegepikt ?!?!

2 likes

Gaan we regelen :thumbsup:
Leven in de brouwerij. Op naar Kroatië.

2 likes

De volgorde is @dpvh, @thieuke, @marijnr,@wander. Thieuke heeft als het goed is mijn adres al. Ik heb wanders adres.

1 like

Graag nog eens sturen dan aub.

1 like

Done :slight_smile:

Wie wil 'm na wander? Of heeft iemand het adres van @drex? :kissing_heart:

1 like

Ha @Thieuke, lig jij een beetje op schema met verschepen? :blush:

1 like

Morgen gaat ie als het goed is op de post.

2 likes

Helaas heeft Marijn nog niks ontvangen. Dit betekend dat hij het horloge ook niet meer op tijd bij mij krijgt. Geen Kroatië dus. Jammer dit. Volgens jaar dan maar weer een poging wagen…

Ja, sorry sorry sorry, bubbeltjes-envelopen zijn op
Vrouw zou er gisteren een halen. Vandaag doe ik het wel zelf, dan kan ie zsm op de post. Maar naar waar… :frowning:

Wanneer ga jij en wanneer gaat Wander?

Waar blijven de foto’s?