M&M on worldtour

@marijnr : Jij pannekoek! :sweat_smile: , post eens wat leuke foto’s :slight_smile:

Gezellig samen onder de wol…

8 likes
1 like

oh… gelukkig ik schrok me rot… ik vreesde al dat mijn trouwe survival watch waarmee ik tussen de Landsmeerse wilde koeien heb gelopen voorgoed pleite was.

1 like

Ik zat nog niet actief op dit forum toen M&M aan zijn of haar wereldreis begon en ik heb niet alle bereikte bestemmingen op het snotje.
Maar ergens in mei mag ik voor mijn werk naar een plek van wereldse schoonheid die M&M wellicht nog niet gezien heeft: Bangladesh.
Weet alleen niet of jullie je beliefde M&M mee durven geven aan een relatieve nieuweling.

5 likes

alles boven € 500,- aan onderpand wordt door de groep in overweging genomen.

6 likes

Oké. Fair. Snap ik.
Ik zal eens kijken.

Per persoon :angel: toch?

Whoop Whoop! Wat een metamorfose! Daar heb je veel tijd aan besteed!

2 likes

Oh ja, ook zo een geinig topic die ik lange tijd heb gemist :laughing:

15458 gebruikers op dit moment.
Daat maal 500 euro onderpand per gebruiker.
7.729.000 euro (minimaal). Zal eens kijken of ik dat gedeclareerd krijg. Als ik zeg dat het voor een goed doel is: de reis van M&M maak Ik meer kans denk ik.

2 likes

Meh, de historische waarde is nu wel enigzins verloren gegaan. :-1:
Ik zie gefixde lume, opgepoetst glas, en dadelijk zeker voor >10k veilen? :upside_down_face:

Ik bied de helft! 5K (knikkers welteverstaan)

1 like

Na verschillende sessies armpje drukken, nachtelijk overleg en een zenuwslopende climax in de onderhandelingen over het onderpand zijn we eruit: het horloge gaat naar Clim.

2 likes

Weer een nieuw avontuur! :slight_smile:

1 like

Go @Climholland Go :+1:

1 like

Het heeft me een arm en een been gekost maar het is het waard. En het was een stevig potje armpje drukken inderdaad.
Ik hou jullie op de hoogte van een aankomende reisschema.

2 likes

:sunglasses:


Zo. M&M is even rustig aan het wennen tussen nieuw en goed gezelschap na haar reisje naar Capelle.

De reis naar Bangladesh is iets verlaat omdat de eerste datum tijdens de ramadan viel.
Ik vraag me ook af of ik met zo’n dikke M&M wel Bangladesh binnen was gekomen tijdens de ramadan. Meer kans tijdens het suikerfeest lijkt me.

Ik houd jullie op de hoogte van vorderingen.

5 likes

The Tour will go on! :smiley: