M&M on worldtour

Helaas nog geen aanmeldingen van anderen om dit legendarische horloge mee te nemen naar een mooie locatie of bestemming :face_with_raised_eyebrow:
Afgelopen week heb ik hem meegenomen naar Bursa, Turkije. Aangezien het om een bliksembezoek ging voor mijn werk, heb ik geen foto’s kunnen maken van bekende Turkse highlights.


Grappige is wel dat mijn tas er uit werd gepikt tijdens de controle vanwege het horloge. Dachten zeker dat ik eoa high-end piece probeerde te smokkelen :sunglasses:.
Wie o wie wil de M&M meenemen op zijn/haar volgende trip?
Gr.Wander

2 likes

wees maar blij dat het alleen je tas betrof,
voor het zelfde geld kom je iemand tegen met latex handschoenen.

2 likes

Heeft @anon50762135EV deze klassieker nog niet eens een keer geprobeerd?

3 likes

Yep, gedoneerd door mijzelf, ik leef nog , tijdje eruit wegens ziekte vrouw , maar terug, bedankt aan iedereen die deze M&M on tour in leven hield

6 likes

Leuk je weer te zien hier! @zoeon

1 like

thx ronaldo

1 like

Ik wil hem wel meenemen naar Kopenhagen in de eerste week van januari … dat is dan ook mijn laatste reis voorlopig (nieuwe functie met focus op de Benelux :slight_smile: ).

Als ik nou eerder van dit topic had geweten, had ik hem behoorlijk wat van Europa kunnen laten zien (en een klein stukje van de VS) :wink:

3 likes

Ik ben in februari misschien een aantal dagen in Rusland te vinden, zou ook nog wel een leuke zijn: is het wereldkaartje gelijk een stuk gekleurder! :wink:

3 likes

Ik zie de pb’s wel verschijnen :wink:

Namens de M&M :wink:, fijne dagen!

4 likes

Loopt de M&M nog?

1 like

Jazekers , volgensmij is de volgende bestemming Rusland!

1 like

Top, wonen mooie vrouwen en is de M&M zot van :slight_smile:

1 like

Eind agustus doe ik de route Luxemburg Frankrijk en Spanje, misschien kan hij nog eens met zijn papa :slight_smile: mee op reis?

2 likes

Geen PM ontvangen :face_with_raised_eyebrow:. Tot die tijd ligt hij veilig in mijn horloge doos. Zal hem anders binnenkort weer meenemen op een reisje voor mijn werk.

Zoals gezegd kan de M&M in augustus met mij mee. wander

2 likes

:+1:

1 like

6 likes

He wie we daar hebben

2 likes

:grinning:

Ide! , je hebt de M&M!
Gaat ie mee op reis?

1 like