Beste forummers.
Ten eerst wil ik jullie bedanken voor alle info.
Daarnaast ook weer niet gezien alle watch cravings die ik niet onder controle heb.
Hopelijk kom ik uiteindelijk ook in omega, rolex gebied maar merk dat ik ook wel een zwak voor seiko heb.
Langzamerhand dunt mijn gshock collectie uit en wil ik plaats maken voor andere horloges.
Aanschaf deze maand de 2 sarbs, orient mako 2 en de hanowa.
Heb inmiddels de alpinist op het oog en hoop op het forum nog veel plezier te gaan beleven
41 likes
Leuke collectie heb je zo hoor.
Je gaat toch niet alle G-shock weg doen?
1 like
Laat die Omegaatjes en Rolexjes toch joh, das sneu geld, gewoon kopen en dragen wat je leuk vind, dat flipperen leidt tot niets âŠ
14 likes
nee de rangemen en steel wil ik denk ik wel houden. de overige wel weg
1 like
Welkom en ik zie dat je al meteen ben geĂŻnfecteerd met het horloge virus.
Pas op dat je het flipper virus ook niet te pakken krijgt
1 like
welkom lekker bezig hoor.
1 like
Farfal
6 oktober 2017 om 07:06
7
Ziet er goed uit, gewoon je kist vol maken met Omegaâs!!
1 like
Kwestie van keuze maken.
Geleidelijk aan naar boven kruipen of ineens je droom verwezenlijken.
1 like
Mooie collectie hoor. En het is zeker de moeite waard om ook de midden/luxe segmenten eens te proberen. Vergeet ook niet TH en Breitling. Wellicht wat minder naar ieders smaak, maar mooie eigen smoel.
Seiko blijft echter ook voor mij een topper, met name vintage maar ook sommige nieuwe modellen.
3 likes
Of gewoon lekker betaalbaar spul verzamelen zonder de stress dat er een krasje op je dure Rolex komtâŠ
Dat kan ook leuk zijn hoor
6 likes
Mijn beste,
Een veelzijdige collectie horlogerie!!
Ziet er energiek uit!!
Orologio Signaturis Temporis.
4 likes
Alles is mogelijk. Maar wat voor de één betaalbaar is, is voor de ander een Grail, dus ik laat het begrip âbetaalbaarâ even in het midden
PS: zelf heb ik niet de behoefte aan een Rolex, maar een mooie IWC Portugieser Perpetual Calender in Blauw zou ik niet afslaan. Helaas zal ⏠20.000 + nooit mijn budget worden. Ik doe namelijk met geen enkele loterij mee.
4 likes
Same here!
Een leuke Archimede of Oris is voor mij al âgrailâ genoeg
5 likes
Roog84
6 oktober 2017 om 07:33
15
Wat Red zegt: Ga gewoon voor een Breguet
8 likes
mooie verzameling. Nu nog de rest van de G-shocks weg.
1 like
Welkom op het forum Jurgen! Leuke diverse collectie heb je al.
1 like
Simpel ⊠waarom kiezen tussen de SARB033 & SARB035!!
Leuke collectie
Welkom hier
2 likes