Vandaag de blauwe golfjes maar eens om
Het lijkt op het eerste gezicht misschien de alomtegenwoordige f-91w, maar het is een ouder (1984) en lastiger te vinden model: de w-17. Niet per sé bijzonder misschien, maar voor mij zit er een persoonlijk verhaal aan.
Toen ik nog erg jong was, kreeg mijn vader de diagnose diabetes en had een horloge nodig dat hem er meerdere malen per dag aan herinnerde om zijn insulineinjectie te zetten. Dat werd deze Casio, omdat 'ie vier instelbare alarmen heeft. Ik kan die weliswaar niet meer gebruiken omdat de pushers niet meer terugspringen na indrukken (en moet in feite dus het uurwerk euro halen om de tijd te verzetten
) maar het werkt nog steeds prima en is een dierbaar bezit.
De rechter vandaag.
http://eu1.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/2X/d/dbb6cf7e90883944082aee2dc4203cae00b02625.jpg
@Janpa Schitterend horloge! Die wijzerplaat is erg lastig goed op de foto te krijgen, maar man man man wat is die schitterend! Heel veel draagplezier ervan! 
Bedankt! Hij is ook erg mooi. Daarom zal en wil ik nog proberen om een paar mooie foto’s te maken 
Ben er erg blij mee dankzij forumlid Sheek!
Idd hele mooie klok, maar oh zo slecht afleesbaar. 
Ik heb hem toentertijd laten modificeren door Rob van monster watches en kon hem
daarna aan de straatstenen nog niet kwijt, onbegrijpelijk.