Nee, dit merk voegt niet echt iets toe, ik vind het eerder een Ali uitstraling hebben met een veel te dure prijs. En de band heeft volgens mij geen fijnafstelling in de sluiting en redelijk grote schakels, niet echt makkelijk om een juiste afstelling te vinden lijkt mij.
Goed dat je gekozen hebt voor Tudor, geniet ervan!
Ik had positievere reacties verwacht. Het kan je smaak niet zijn uiteraard en over de prijs kun je het oneens zijn, maar vindt de reacties verder wat onnodig kritisch.
Dropshipping, AI uitstraling, Knip en plak design…
Doet afbreuk aan wat 3 jongen gasten proberen op de markt te brengen. Om als jong merk je te begeven in een markt met gesettelde merken lijkt mij een enorme uitdaging. Ik vind het wel tof dat een jong Nederlands merk in ontwikkeling.
Maar goed, ieder heeft recht op zijn eigen mening uiteraard.
Een nieuw merk op de markt brengen is een geweldig moeilijk proces omdat de gemiddelde horlogeliefhebber ook een geweldig moeilijk publiek is. En dan gaat het niet om het feit dat drie Nederlandse broers dat proberen maar echt puur om het eindresultaat.
Dat in combinatie met de prijs zorgt ervoor dat deze reacties komen. Voor € 1500,- is er heel veel te koop, ik denk dat je dan in de zwaarst bevochte prijsklasse zit. Met heel veel kritische consumenten die de keuze hebben uit honderden opties. Veelal bekende merken (Japans of Zwitsers) maar ook een aantal nieuwe merken die net even wat originelers/innovatievers brengen met een heel eigen gezicht.
En dan laat ik de tweedehands markt even buiten beschouwing.