Ik heb nog even gezocht maar kon een soortgelijk topic niet vinden.
Dus laat hier je Italiaanse horloges zien
Ik trap af met deze Unimatic UT4 .
Ik heb nog even gezocht maar kon een soortgelijk topic niet vinden.
Dus laat hier je Italiaanse horloges zien
Ik trap af met deze Unimatic UT4 .
Alle Squale dragers twijfelen Maar doen het uiteindelijk toch maar niet.
Kwam deze tegen op het www. Telt die mee?
Hahaha
Van mij wel, als het Italiaans is en er staat een pizza op.
Britser dan dit wordt het niet
Ja we hebben natuurlijk Panerai en zelfs Meccaniche Veneziane, Squale maar hebben allemaal Swiss Made op de plaat staan.
Zijn er dan helemaal geen Italianen meer?
Hoe heette dat merk ook al weer? Nederlandse eigenaren, Zwitsers uurwerk, Italiaanse inspiratie en dan nog een land…
Het was niet echt mijn ding, maar schuurt wel tegen Italie aan
Edit: Ligure ofzo, ben benieuwd of dat veel verkocht is
Nee hoor want gewoon ‘Made in Switzerland’ (Chiasso)
Is dat niet gewoon sjinees?
Dat denk ik niet :
Meccaniche Veneziane horloges met Swiss made automatische uurwerken behoren tot de beste horloges uit Italië. Het merk biedt herenhorloges in een luxueus design waarbij elk component met zorg in Venetië geassembleerd wordt door geschoolde ambachtslieden. De kwaliteit wordt gewaarborgd doordat wanneer het assembleren van de horloges is afgerond, elk horloge nogmaals handmatig wordt geïnspecteerd. De handgemaakte horlogedoosjes waarin elk Meccaniche Veneziane horloge wordt verpakt worden gemaakt door een ambachtelijk houtbewerkingsbedrijf in Friuli, een regio waar houtbewerking deel uitmaakt van de cultuur. De ledersoorten die Meccaniche Veneziane gebruikt vor haar horloges komen uit Veneto en Toscane. Dankzij de expertise van lokale en bekwame ambachtslieden is elk Meccaniche Veneziane horloge voorzien van een duurzame, zachte vintage lederen horlogeband. Al met al zorgt deze combinatie tot een ongelooflijk fraaie serie van horloges met Italiaans gevoel voor stijl en design
Is de tekst van hun eigen site
Ziet er best leuk uit
Maar had wel meer horloges verwacht uit een land zoals Italië.
Echo/Neutra is wel echt Italiaans volgens mij?
Ook Swiss Made
Ja, zover was ik ook wel ja…maar het is een overdrijving en ook wel (reclametechnisch) poëtisch.
Aii!