Gek eigenlijk dat HET designland zo ondervertegenwoordigd is qua horloges…
Tsja wat heb ik eigenlijk, Franchi Menotti:
Deze zou geloof ik ook Italiaans zijn:
En dan Squale (Chiasso ligt zowel in CH als IT toch )
Naast alle Breils die nog her en der in lades zullen liggen, ben ik benieuwd naar de eerste Philip Esterel hier! Die heb ik hier nog niet gezien op Hf, maar dat is zo’n typisch vakantie-impulaankoophorloge. Toen mijn verzamelmanie begon zag ik een leuk divertje van het merk op Vinted. Die staat nu nog steeds te koop.
Mooi trio Jesus
Thanks Arjen.
De blauwe Mop is inmiddels geconfisqueerd door mijn ega Maria
Wel 'ns gepast. Best mooie horloges. Ooit heeft Rob, van Monsterwatches zich er nog tegenaan bemoeid en volgens mij zit een van de eigenaren/oprichters ook hier, op HF.
Thanks! Ben er ook erg blij mee
Die met die groene wijzerplaat is
Van mijn Italiaanse horlogevrienden horlogemakers Guido-Erredibi en Alessandro-AS, en regelmatig om m’n pols;
Nog een AS BIG1:
Volgens de Zwitserse overheid is het hoogste punt zo’n 100 tot 150 meter opgeschoven in de richting van Italië, in de periode tussen 1940 en 2000. "Grote delen van de grens worden bepaald door stroomgebieden of bergkammen van gletsjers.
Dus de grens wil nog wel eens verschuiven
Soms wel, soms niet dus Squale is ook welkom hoor.
Stoere en robuuste uitstraling Charles
Er zit geen groen bij.
Acquaforte is black.
Black and Blue parelmoer.
De fameuze A-13A is made in Italy , ik heb de quartz versie gehad en die was goed
Zelfstandige Inceptum
Heerlijk die knipoog bij Chiasso “Zwitserland”. Ik zit zelf veel in Gaggiolo, daar zouden ze ook topstukken kúnnen maken. Dubbelknipoog.
O.k., gelukkig. Dan deze. Na verkoop van de helft van m’n Squales en totdat m’n Seamaster kwam, m’n meest gedragen horloge.
Mazzuoli !!
[Manometro Chronograph Ivory by Giuliano Mazzuoli Watches]