Made in Italy only 🇮🇹

2 likes

Gek eigenlijk dat HET designland zo ondervertegenwoordigd is qua horloges…

Tsja wat heb ik eigenlijk, Franchi Menotti:

Deze zou geloof ik ook Italiaans zijn:

En dan Squale (Chiasso ligt zowel in CH als IT toch :stuck_out_tongue_winking_eye:)

5 likes

Naast alle Breils die nog her en der in lades zullen liggen, ben ik benieuwd naar de eerste Philip Esterel hier! Die heb ik hier nog niet gezien op Hf, maar dat is zo’n typisch vakantie-impulaankoophorloge. Toen mijn verzamelmanie begon zag ik een leuk divertje van het merk op Vinted. Die staat nu nog steeds te koop.

1 like

Mijn 3 Italianen. :smiling_face:

15 likes

Mooi trio Jesus

1 like

Prachtige gmt

Zie je op HF veel te weinig

7 likes

Thanks Arjen.
De blauwe Mop is inmiddels geconfisqueerd door mijn ega Maria :sob: :rofl:

1 like

Wel 'ns gepast. Best mooie horloges. Ooit heeft Rob, van Monsterwatches zich er nog tegenaan bemoeid en volgens mij zit een van de eigenaren/oprichters ook hier, op HF.

2 likes

Thanks! Ben er ook erg blij mee :innocent:

1 like

@LigureWatches , zijn naam is Pieter

3 likes

Die met die groene wijzerplaat is :star_struck:

2 likes

Van mijn Italiaanse horlogevrienden horlogemakers Guido-Erredibi en Alessandro-AS, en regelmatig om m’n pols;

Nog een AS BIG1:

12 likes

Volgens de Zwitserse overheid is het hoogste punt zo’n 100 tot 150 meter opgeschoven in de richting van Italië, in de periode tussen 1940 en 2000. "Grote delen van de grens worden bepaald door stroomgebieden of bergkammen van gletsjers.

Dus de grens wil nog wel eens verschuiven :wink:

Soms wel, soms niet :yum: dus Squale is ook welkom hoor.

2 likes

Stoere en robuuste uitstraling Charles :+1:

1 like

Er zit geen groen bij.
Acquaforte is black.
Black and Blue parelmoer. :crazy_face:

De fameuze A-13A is made in Italy , ik heb de quartz versie gehad en die was goed

Zelfstandige Inceptum

2 likes

Bvlgari ?

5 likes

Heerlijk die knipoog bij Chiasso “Zwitserland”. Ik zit zelf veel in Gaggiolo, daar zouden ze ook topstukken kúnnen maken. Dubbelknipoog.

1 like

O.k., gelukkig. :wink: Dan deze. Na verkoop van de helft van m’n Squales en totdat m’n Seamaster kwam, m’n meest gedragen horloge. :blush:
16808725869641240115942365740335

7 likes

Mazzuoli !!

[Manometro Chronograph Ivory by Giuliano Mazzuoli Watches]

2 likes