Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Goedemorgen kroeg!

16 likes

Buongiorno Squalisti!

Vandaag weer even geen Squale om, maar wel een andere diepzee duikert.

Fijne donderdag! :sunglasses:

11 likes

De liefde voor de “Green Ray” begint weer op te bloeien. :sunglasses:

18 likes

En terecht! Echt een heel mooie 1521, vind ik dan.

4 likes

Ben tijdens werktijd (en daarna) een beetje druk, maar ik lees wel mee hoor! Met nog steeds de MM om de pols, vanaf dag 1 … :upside_down_face:

come-here-im-ready

… ben alweer weg, bedtijd! :sleeping:

13 likes

Goedemorgen Squalistaas :hugs:

7 likes

Ik heb er al eentje gepost, @pasd !
En volgens mij komen er nog wel een paar bij, nu!
Posts, in jouw topic, bedoel ik. :grin:

Fijne vrijdag, Squalegekkies!

2 likes

Goedemorgen!

Sinds ik trotse eigenaar ben van de 1521 heb ik me wat meer verdiept in het merk. Squale lijkt een ware cult-following te hebben, zeker ook op dit forum, ik zag gisteren zelfs dat er een speciale HF editie is uitgebracht.

Toen kwam bij mij de vraag op, wat maakt Squale zo speciaal voor jullie?

Benieuwd naar jullie input, natuurlijk begin ik:
Ik zou mezelf geen Squale gekkie noemen, toch geniet ik erg van de informele stijl, die goed te combineren is met felle kleuren. En dan toch een serieuze mechaniek en bouwkwaliteit die zorgen voor een heerlijk gevoel om de arm.

8 likes

Goede morgen,

Wat vinden jullie van deze combinatie?

15 likes

Het is een Niche Merk, alleen bekend bij echte horlogeliefhebbers! Geen gedoe of fratsen en geen gepleb! De fans zijn allen normale mensen die van horloges en Squale houden. Ze houden geen ver pis competities, zijn behulpzaam naar elkaar en gunnen elkaar de hele wereld. Vooral de houding van de Squale liefhebbers, maken het zo dat het merk sympathiek wordt gevonden! Door mij dan!

En ook dat is uit pure liefhebberij voor het merk gedaan! Ik ben een zeer trotse eigenaar van de HFLE. Zou ook niet anders mogen zijn, aangezien ik eraan heb mogen meewerken. :sunglasses:

7 likes

Kan makkelijk, kerel! :ok_hand:t4:

2 likes

Kon het niet laten :blush:
Deze gaat nooit meer weg

19 likes

Heel mooi met de zon erop!

3 likes

Leuk je erbij te hebben, @Sjaakbanaan !
En op je vraag:

Tja, what’s not to like, eigenlijk? Merk met een mooie historie, zoals @Kleine_gup_in_grote_oceaan al zegt, alleen bekend bij echte liefhebbers, geen kapsonesmerk, ziet er goed uit, draagt heel comfortabel en uitstekende kwaliteit voor een reële prijs. :person_shrugging:

Oh en

Ziet er top uit, zo!

4 likes

Ook binnen kleurt ie mooi.
Kleur van de strap komt mooi overeen met de indices.
En nu hou ik op met spelen :smile:

15 likes

63a540f5995c96d78277e3d0446c98e801700bdd

4 likes

Dan kennen jullie mij nog niet …

4 likes

ik was al jaren met horloges bezig, en toch kende ik squale niet. besmet hier op het forum en met name dit krantje. wat is er niet geweldig aan squale, geschiedenis, het zijn echte toolwatches die ook zou professioneel ingezet zijn in verschillende velden. mooie designs en geweldig draagcomfort. en voor ieder wat wils qua maten en afmetingen. nouja er is natuurlijk ook wel wat te zeuren. vlindersluiting op een duikerband of de dive ext. van de 1545 die steeds los klapt. maar zeker in het prijsvak waar ze in zitten mogen we niet te veel klagen en gezellig hier met je mede squalisti ouwehoeren en elkaar gek maken…

4 likes

Sterker nog, ik weet niet eens of jij fan bent. :joy::sweat_smile:

Moet nog blijken… :joy:

:rofl::rofl:

1 like

Na lange tijd met de Choco om de pols, mag nu de Palombari weer even van de zon genieten.

Fijn weekend, Squalisti! :partying_face:

:shark:

23 likes