Made in Italy only 🇮🇹

Met de ‘skyline’ van Venetië zelfs.

10 likes

https://horloge.info/merk/breil/

8 likes

Zal morgen mijn Italiaanse “banger” omdoen en hier delen :blush:. Vandaag Duitse stijl dus niet voor dit topic geschikt.

2 likes

Ik heb wel horloges met Italiaanse connecties, but Swiss made.

:sweat_smile:

1 like

Al doet de merknaam mij eerder aan GB denken, maar op de wijzerplaat staat toch echt Italië :smiley:

4 likes

Ja, maar dan, he. Ik heb dus nog ergens een vintage Prisma liggen. Ook ‘Swiss made’ op de wijzerplaat (ja, echt!). Maar volgens mij vinden we dit toch echt wel een Nederlands horlogemerk. Dus ik zeg dat Squale, met een sterke Italiaanse link, toch ook echt wel hier thuishoort. En TS @pasd heeft al eerder gezegd dat we welkom zijn met onze Squales. Dus kom maar op, met die mooie horloges, KGIGO!

3 likes

:joy:

Okeee… Daar komen ze.

12 likes

Hupsakee en een dikke like!
image

3 likes

E.Marinella, dit horloge is gemaakt bij Altanus, die ook veel onderdelen van Zeno heeft gebruikt. :blush:

7 likes

ANONIMO [FIRENZE]

6 likes

7 likes

Dan hoort mijn nieuwe aanwinst van vandaag er ook wel bij

10 likes

Ok, morgen is het niet geworden… Was even vergeten dat het vorige week “morgen” was :smile:.

Mijn Echo/Neutra, een Italiaanse microbrand.

Niet te duur, goede kwaliteit, mooi ontwerp en ze verlenen goede service.

10 likes

Dat ziet er tof uit :+1:

1 like

Aeronautica Militare by Locman

7 likes

8 likes

Mooi Reinier

1 like

Ja, ben er nog steeds erg content mee :sunglasses:.

1 like

Echt stoer horloge :facepunch: nooit eerder gezien al ken ik Locman wel als merk.

1 like

Eentje uit de prille begintijd van de verzameling, dus al een tijdje in bezit. Ik heb ook de zwart/blauwe variant van deze gehad, ook leuk.

En dit is een nieuwe aanwinst, een aanbieding om niet te laten liggen. Doet ‘t perfect op deze rubberen racing band met vintage uitstraling. Klein en fijn.

En een andere keer hier alle past & present Unimatics maar ‘s delen.

6 likes