En tof
Samen met mijn vrouw gekocht in Limone aan het Gardameer als haar cadeau aan mij voor onze 6e huwelijksdag.
Zo langzamerhand komen er toch wel toffe Italianen bij
Heel leuke skindiver dit
Mijn 2 made in Italy
De rechtse wordt alleen in Verona verkocht ( en toevallig net naast het beroemde balkon van Romeo en Julia als die daar ooit echt op heeft gestaan

Tof duo
Leuk topic om genoemd te worden.
Hoewel we niet ‘Made in Italy’ zijn liggen de roots van Ligure in Italie.
Wat had je meer verwacht?
Of beter: wat verwacht je precies van een horloge uit Italie? Ben geïnteresseerd in het verwachtingspatroon.
Italië staat natuurlijk bekend om zijn haute couture mode aangezien horloges nu ook meer een mode artikel zijn geworden.
Ik snap wat je zegt, je zou inderdaad verwachten dat de grote modehuizen de mode accessoires ook ‘made in Italy’ maken, helaas (nog) niet (of:niet meer) het geval voor zover ik weet. Onze lederen bandjes worden met de hand gemaakt in een klein familiebedrijf dat vroeger tassen maakte voor een bekend modemerk. Veel productie verdwijnt. Komend weekend is ‘Watches of Jesolo’ waar voornamelijk ‘Italiaanse merken’ zich presenteren en er is Watches of Italy. Beiden consumentenbeurzen en goed bezocht. Altijd een feestje daar rond te kijken