Maen ft. Nico Leonard

Maen heeft een nieuwe lijn uitgebracht, een horloge dat ontworpen is samen met Nico Leonard, een horloge handelaar en youtuber die bekend staat om zijn uitgesproken mening over verschillende merken.

Ik had mij ingeschreven voor de nieuwsbrief hiervan omdat ik wel benieuwd was wat er uit deze samenwerking zou komen.

Ik heb er een zeer uitgesproken mening over (verschrikkelijk). Maar ik was ook wel benieuwd wat jullie van dergelijke samenwerkingen vinden, en in t bijzonder deze horloges.

14 likes

Het verklaard wel waarom hij hen zo hoog heeft zitten. Ik vind sommige modellen wel mooi maar ook verre van bijzonder. Dit vind ik dan wel weer echt afzichtelijk

3 likes

Wow zo had ik m niet verwacht, absoluut niet mooi naar mijn mening

Dat heb ik inderdaad ook.
Het is wel leuk wat ze hebben gemaakt, maar niet bijzonder nee.

Voor dat geld kun je in mijn ogen ook leukere horloges/merken vinden.

1 like

Kast en band vind ik mooi. Sunburst dial past er vind ik totaal niet bij.

Daarnaast inderdaad voor die prijs leukere modellen.

Vind ik ook kast en band leuk gedaan .

Ik heb vrij weinig met jump hours dus tja, word hier niet warm van. :man_shrugging:

Ach, ik vind 'm stijlvoller dan ik verwacht had van deze meneer…
Kudo’s voor het inbrengen van een jumphour! Maar ik heb zo weinig met hem, dat dit voor mij absoluut nooit zou kunnen.

Wat een afschuwelijk lelijk ding, ook geen fan van het merk noch van die Nico z’n mening en kanaal.

Een jumphour kan heel gaaf zijn, zeker in een platte kast met leren band. Dit ziet eruit alsof het 2.5cm dik is en dat rubber matched er ook niet echt lekker bij.

2 likes

Persoonlijk niets voor mij, maar het is wel weer eens wat anders qua look. Gezien het bijna 1 april is, sluit ik een grap niet uit. :sweat_smile: Misschien met opzet; kijken wat de reacties online zijn en daarna besluiten onder het mom van 1 april dat het niet door gaat…

2 likes

Mijn eerste reactie was “wat een gedrocht van een horloge” maar laat ik het netjes houden en zeggen dat het mijn ding niet is.

1 like

Potver, mijn ogen bloeden :no_mouth:

Wat zijn dit nou voor een renders?

Dinsdag is het 1 april. :nerd_face:

1 like

Tjonge… niet lang over nagedacht… meer bezig geweest met de kleurtjes.

1 like

Ik vind hem wel cool. Al heb ik wel mijn bedenkingen bij de band. Rubber op een dress horloge?

1 like

Ik vind hem eerlijk gezegd vrij prijzig gezien er hetzelfde binnenwerk in zit als een +/- €100 Chinese Pierre Paulin of Merkur. Nu heb ik zelf absoluut niks tegen Chinese horloges en vind ik dit op zich absoluut een goed binnenwerk, maar het maakt vind ik de prijs wel wat lastiger te rechtvaardigen.

EDIT: ze geven aan dat het binnenwerk wel “in house gemodificeerd” wordt, maar zonder duidelijkere uitleg daarvan vind ik dat altijd wat summier. Ik ben benieuwd welke modificaties ze uitvoeren.

1 like

Om er een beter beeld van te krijgen👇🏼

2 likes

Haha! Enorm haten op Hublot en dan hiermee in zee gaan. Ik snap het niet

7 likes

Zijn ze dus 2 jaar mee bezig te zijn geweest zegt Nico op z’n insta.

:money_mouth_face:

3 likes