Maen ft. Nico Leonard

Gewoon NEE

Een leuke mechanische jump-hour zou ik nog wel willen bezitten, maar deze heeft het voor mij niet. Het formaat van de vensters voelt voor mij te klein vergeleken met de rest van het horloge.

Voor mij zou een jump-hour een dress-watch zijn, dus redelijk klein, dun en met het liefst ook een leuk afgewerkt binnenwerk.

edit: in een lelijke photoshop, meer dit soort verhoudingen:
dd95320b8d2b45cbcfb95282f18cc5103c3e1466

9 likes

Less is more, maar dit is 3x niks. :pray:

O ja, dank je wel. Dit bevestigt dat hij er inderdaad niet uitziet.

2 likes

:point_up:

:tophat:

Welk geld?

€1248,75

Nogal een rip off van de Cartier jumping hour als je het mij vraagt

1 like

IMG_6133

1 like

Ik vind dit model wel mooi en elegant, maar ik zou zo’n horloge niet kopen. Ik ben conservatief wat horloges betreft: analoog moet het zijn en geen gedoe met springende of draaiende uren en minuten.

Ik had al vrij weinig aandacht voor Maen, dat blijft dus zo.
Het idee is an sich niet eens zo heel belabberd, maar deze uitvoering is werkelijk om te huilen.

1 like

Niet af te lezen en lichtelijk affreus. Dan maakt men mij blijer met de eerste de beste G Shock.

1 like

Goh, er zijn vroeger heel wat andere jump hours gemaakt waar deze sterker op lijkt. Die Cartier was, buiten het ontwerp van de kast, alles behalve uniek hoor.

Zal ik dan eens een tegengeluid laten horen?

Nee, eigenlijk niet. Ik vind het ook niks. :-1:

1 like

De verhouding is compleet zoek, 90% plaat, 10% afleesbaar.
Het moet gezegd, een jumphour is vrij origineel, maar tegelijkertijd ook niet echt het type horloge wat ik met Nico Leonard of zijn fans/volgers associeer.

1 like

Een jump hour is iets dat ik wel interessant vind. Dus mijn aandacht hadden ze. Helaas spreekt het resultaat me niet aan. Had gehoopt op een wat betaalbare versie van Fears

Altijd blijven dromen… :wink:

5 likes

100x gaver.

18 likes

Ik wel. Ruggengraat van gekookte spaghetti. Oh en centjes natuurlijk. Blijft een business he :grin:

2 likes

Samenwerkingen met #influencers en zelfbenoemde kenners is een teken van deze tijd, zo’n ‘huppeldepup x ikbengeweldig’ verkoopt binnen de like, share & subscribe ikbengeweldig-community vaak wel lekker. Althans die indruk krijg ik, vanaf de zijlijn. Als de hype eenmaal weg is raak je zoiets aan de straatstenen niet meer kwijt denk ik. Maar ik kan het mis hebben hoor. Ik volg dat gedoe op Youtube en Instagram ook allemaal niet zo goed.

Designtechnisch gezien is het wel oké. Zou ik deze gaan dragen? Nee.

… zo, nu ga ik even opzoeken wie Nico Leonard is. :beers:

3 likes

En

En

En

En dan voor

Zeg ik dit:

.

En die zijn te krijgen voor ver … heel ver onder de €1000,00 :smile::nerd_face:

7 likes