Maen ft. Nico Leonard

Ik snap vooral de prijs niet. Horloge moet jouw smaak zijn maar de prijs is veel te hoog.

Ja helemaal eens - de vensters zijn akelig klein. En dan die 2 brands er zo onder geplakt, esthetisch erg matig gedaan…

1 like

Fake it till you make it?

1 like

Voor alle liefhebbers, wellicht toch even deze insta checken.

.

2 likes

Het gaat hier uiteraard om een wanstaltig horloge. Maar het zou maar zo kunnen dat hij salonfehig wordt. Nog niet zolang geleden werd de lelijke Patek Philippe Cubitus gepresenteerd en ook toen stond bijna iedereen op zijn achterste benen. Toch zie je dat er nu meer waardering voor komt. En ook Richard Mille, het werd aan alle kanten neergesabeld maar sinds sporters er mee rondlopen werd het al anders.
Kan dus bij Mean ft. Nico Leonard ook zomaar het geval zijn.

1 like

Ik had beide vensters graag iets groter gezien. Het lijkt ook een beetje op een cycloop. Lelijk is het niet maar ook niet mijn smaak.

3 likes

Goh, ik vind hem wel gaaf. Gewaagd en een mix tussen chique en sportief.

Maar ik vind hem ook vooral gaaf voor iemand anders, zelf zou ik hem niet kopen.
Klagen over de prijs vind ik in de horlogewereld wat ingewikkeld. De meeste horloges zijn (zwaar) overpriced, of je betaalt knetterhard mee aan alle marketinguitingen e.d.
De prijs is m.i. de prijs en als ze hem ervoor verkopen klopt ie.

2 likes

Zat even te kijken op insta en daar wordt het horloge wel vrij zwart gemaakt. In mijn ogen ook wel enigszins direct als je weet dat er een uurwerk van 20,- in zit.

En helemaal als je voor 150,- hetzelfde uurwerk dit kan kopen.

https://www.chrono24.com/all/sugess-art-master-38mm-jump-hour-one-pointer-seagull-st1721-movement-mechanical-watch-s451-1wg--id34449495.htm

1 like

Blijft clownesk lege plaat zo.

Die nieuwe cartier suckt ook al zo hard

Ik vind de nico misschien nog wel mooier :thinking: dan bovenstaande 1 april grap.

2 likes

Nee, denk het niet en hoop het niet. Beetje uitmelkerij. Je naam plakken op een niet heel boeiend horloge met een uurwerk van €20. Hoop niet dat mensen daar intrappen

1 like

Die Patek Philippe cubitus die loopt niet zo goed. Er staan er meer op Chrono24 dan dat er in boutiques liggen.

https://www.chrono24.nl/search/index.htm?dosearch=true&query=Patek+Philippe+cubitus

1 like

Oud ontwerp van Cartier in een nieuw jasje.

Ook een onding.

1 like

Denk dat dat bij de nieuwe 40mm wel eens anders kan zijn.

1 like

Denk dat je dat correct denkt.

1 like

Ik lees overall een afkeur. Vind hem zelf wel leuk (echter wel voor de afwisseling).

1 like

Muah, ik vind t vooral weinig effectief gebruik van de ruimte. Deden oude digitale mechanische uurwerken beter imho.

Dit maskeert t fundamentele probleem wat beter.

Ik zie dit horlogedesign meer als een sieraad dan functioneel horloge. Denk dat daar het verschil in zit wat mij betreft.

Vrees wel dat ik mijn leesbril nodig heb indien ik de tijd wil aflezen :grin:

1 like

Ik vind deze wel heel fijn

1 like

Gejat design door een schreeuwende galbak.
Next

Die vind ik inderdaad ook veel mooier, niet te vergelijken met elkaar.
Mooi klassiek design, houd ik wel van