Worden die niet in mei pas uitgeleverd?
Ja inderdaad, zat even te kijken en is nu nog pre-order.
Heel gaaf. Maak eens wat foto’s voor het raam bij natuurlijk licht. Deze Maen zie je niet vaak.
Zitten zeker een paar kanjers tussen . Zeker die Manhattan 37
( ff spammen voor de actie van @Jurk )
Zie net dit op de website van MAEN: MANHATTAN 40 - COMING SOON
40mm en stone dial!
Heeft iemand al eens een horloge met zo’n dial gehad? Benieuwd hoe in t echt uitziet…
Die Lunar blijft me intrigeren maar de knop durf ik nog niet in te drukken. Twijfel ook over de configuratie. Welke heb jij besteld?
De stalen band is een must voor mij maar de Top Grade weet ik niet… toch ruim €400 erop, wat op het hele bedrag relatief veel is. Het maakt hem wel wat unieker…
Ik d8 m op de gok te bestellen maar inclusief BTW en invoer kosten vind ik het toch flink aan de prijs worden voor een Maen …
Je betaalt geen invoer kosten (verzending binnen de EU), alleen btw, maar de prijs op de site is al incl. btw dus er komt niks meer bij.
Aahh op die manier, dat scheelt dan weer
Klopt. Ik heb daar eens een horloge besteld en je betaald wat op de site staat niets meer.
De high grade selitta zien er mooi uit maar als je hem verkoopt denk ik niet dat je dat terug gaat krijgen
Ik heb vorig jaar de Maen Manhattan met de top grade gekocht. Ik heb er geen spijt van gehad, maar ik ben ook niet van plan om hem te verkopen.
Valt wel mee hoor… Natuurlijk verkoop je zo’n Maen niet met winst, maar je krijgt er nog genoeg voor terug. Er is zeker al een markt voor horloges van Maen met de kop eraf!
Dat is toch weer €0,80 die je zo in je zak kan steken !
Is er iemand hier die de Manhattan op rubber heeft? Ik ben wel gecharmeerd van dit model, maar ik zou deze denk ik niet op staal dragen. Kan helaas geen foto’s vinden en de straps van Maen zelf zijn niet geschikt voor de Manhattan.
Of is het überhaupt (nog) niet mogelijk om deze op rubber te zetten?
Maen x Nico Leonard
Ik ben heel benieuwd, ik heb me ingeschreven voor de officiele aankondiging.
Mvg,
Adrian
Ik kan me hier nog niet zo veel bij voorstellen eerlijk gezegd.
Sowieso vind ik dat Maen geen duidelijke merk/ontwerp filosofie heeft. De Lunar vind ik prachtig overigens en heb regelmatig boven de knop gehangen.
Supskraipt…