MAEN Skymaster

Weet iemand misschien hoe dat zit met deze ETA uurwerken? Ik dacht dat ETA niet meer levert aan micro brands en alleen aan de Swatch-groep, of heb ik het mis?

Ik zie er geen Speedmaster in, eerder de Deep Sea Chrono.

11 likes

Ik vind hem heel mooi

:point_up_2:

1 like

Erg strak design, doet mij wel denken aan vintage Heuer. Er zijn weinig auto chronos op de markt onder 1000 EUR met dit type chrono layout en swiss made, dus chapeau!

1 like

03

Tja…

1 like

Ga je mij nu vertellen wat ik erin zie?

3 likes

Ik vertel helemaal niets. Ik laat twee plaatjes zien en dan kan iedereen zijn eigen verhaal maken.

4 likes

Tja.

4 likes

Zoals gezegd mag iedereen zelf weten wat ie ziet. Maar als je in die Maen dus helemaal geen speedmaster ziet is misschien een bezoek aan de oogarts verstandig :face_with_hand_over_mouth:

Maar ik zie in die Maen ook wel iets van die JLC :pray:

Andere bezel, ander case design, andere indicators, andere wijzers etc, maargoed voor het ongetrainde oog lijkt alles op elkaar natuurlijk…

1 like

Naast elkaar is iets overzichtelijker.
naastelkaar

7 likes

Dan is het maar goed dat we U hebben om ons te vertellen hoe het zit.

3 likes

even alle drie

4 likes

Top!

Welke is de MAEN?

:wink:

9 likes

Met een Memovox style bezel.

4 likes

Vind ze stiekem best wel tof. Klassieke chrono layout (3-6-9), automaat, geen datum, normale afmetingen en dat voor 800 euro. Prima specs toch?

Sommige wijzerplaten zijn net iets té geinspireerd (beetje a la Undone en Dan Henry), maar die panda’s vind ik neutraal genoeg.

1 like

Ik vind de MAEN erg mooi en het maakt me echt niet uit dat hij op een ander merk lijkt.

3 likes

Zucht … if I were a rich man … :stuck_out_tongue:

JLC weet hoe het moet!

2 likes

Ik ben een beetje “hij lijkt op” moe…
Koop wat je mooi vind en kunt of wil betalen.

Hij is mooi maar deze is niet voor mij.

5 likes