MAEN Skymaster

Ik zeg niks…

4 likes

Deze is 42mm en 4 keer zo duur… Just saying

1 koe volstaat :joy:

1 like

Omega Soccer timer

6 likes

Na de Hudson ben ik wel genezen van Maen. Een stalen band en een andere bezel zou hem voor mij af maken, maar de Hudson viel zo enorm tegen dat ik geen Maen meer hoef.

Toch even benieuwd, wat viel er zo tegen? Afwerking?

Heel duidelijk :frowning: Bedankt!

En honderd keer zo mooi, eigenlijk een koopje dus…

1 like

Na het debakel met de Hudson voor mij nooit meer een Maen. hele strakke prototypes en review exemplaren en eindproduct afwerking was huilie huilie

1 like

Ik kijk toch ook liever naar deze Maan :yum:

6 likes

Die wil ik :muscle::muscle::muscle:

2 likes

Yep. Het geheel voelde aan als een €100,- horloge (maar dan wel met eta).

1 like

Ik denk toch dat niet iedereen het hier mee eens is.

Ik heb een Hudson en ben zeer te spreken over de afwerking. Natuurlijk zijn er mooier afgewerkte horloges, maar dan kom je in een heel ander segment.

Je mening geven kan, dat is waar ik ook om vraag, maar afkraken is nergens voor nodig.

1 like

Auw…

De zwarte lijkt op een Speedy, de panda heeft wat weg van de ck2998.

Maar dit is toch wel een schaamteloze kopie inderdaad…

1 like

Vreemde reactie.
Ik vraag me af wat hier de toegevoegde waarde van is.

Je kunt hem mooi vinden of niet, allebei prima.
Maar met deze uitspraak beledig je iedereen die dit horloge mooi vindt.

1 like

Als ik zou zeggen dat ik je een onnozelaar zou vinden, dát zou een belediging zijn. Op een openbaar forum een ontwerp, dat overduidelijk een kopie is van veel andere ontwerpen, ‘oninteressant’ vinden, is dat niet.

4 likes

Ben zeer tevreden over mijn Maen Hudson en draag deze echt met heel veel plezier. Heb juist niets te klagen over de afwerking. De Maen Hudson heeft voor mij wel een wat unieker design met zijn speciale vorm wijzers en rode accenten. Had deze elementen ook wel bij de Skymaster terug willen zien voor een origineler design. Maar deze nieuwe Maen is toch ook wel weer een plaatje!

3 likes

Wat moet ik er anders over zeggen? Het voelde gewoon aan als een €100,- horloge, niet de €339,- die het horloge heeft gekost. Daar doet een duurder uurwerk niks tegen. De maen heeft slecht afgewerkte wijzers, een veel te gepolijste bezel, geen strakke facetten bij de lugs zoals het review exemplaar, ondermaatse lume (geven ze zelf toe) en een matige bracelet. De prijs versterkt dit gevoel, ik had meer verwacht. Daar ben ik niet de enige in. Naar mijn idee hebben ze zich verkeken op het succes van de kickstarter.

Ik vroeg me al af waarom ze hier massaal in de verkoop gingen :joy:

1 like

Met name dit herken ik wel.