MAEN Skymaster

Eigenlijk het enige wat ik herken. Maen heeft nieuw type wijzers laten maken voor de Hudson met verbeterde lume. Verwacht deze binnenkort met de post. Dat hebben ze dan toch netjes opgelost.

5 likes

Heb je hem nodig? Want dan wil ik hem wel van je overnemen! Ik zoek nog een Maen Hudson. :smile:

1 like

Even zelf monteren dus?
Was Maen nou Deens of Zweeds? Dat je je horloge als bouwpakket krijgt opgestuurd :sweat_smile:

3 likes

Erg mooie horloges.:+1:
Ben erg tevreden met mijn Hudson krijg er ook veel complimenten over. Meer als mijn Breitling.
Ik ga zeker voor de Thunder of PandašŸ˜€

4 likes

Bezel van de Jaeger overgezet op de Maen en sec wijzer in rood. Best aardig zo , al zeg ik het zelf.
rebuild

2 likes

Mooie verhoudingen. Alleen vraag ik me af hoe t zijaanzicht is. Lijkt me een tonnetje…

1 like

Ik haak af, het glas is hesalite.

Dat is dan het enige wat ik leuk vind aan de Maen Skymaster :+1:

2 likes

:joy:

1 like

Ik vind het een heel mooi horloge! Maar dat vond ik van de Hudson ook al. Toen heb ik helaas de boot gemist op Kickstarter… dus als er iemand z’n Hudson wil verkopen hou ik me aanbevolen!! :star_struck:

1 like

Ik zag net de maen sky voor het eerst langskomen en dacht gelijk. WTF. Hier is echt niets bijzonders aan… ja wellicht de prijs.

Een goede mix and match tussen de jlc de daytona de autavia en de Speedmaster.

Zooooo jammer.

:v:ļø

1 like

Over een kleine 2 weken start de voorverkoop op Kickstarter. Ik was benieuwd, zijn er nog mensen van hier die er ƩƩn gaan bestellen?
Wat kost ā€˜t? 800 pietermannen.

1 like

Ik ben ook benieuwd!

Zover ik begreep inderdaad een early bird van €799,-.

Ik vind m schitterend, maar tegelijk een hommage (vreselijk woord toch) en dan spaar ik liever even door voor t origineel.

2 likes

scherp!:yum:

1 like

Yes, ik ga voor de inverted panda denk ik… of the thunder grey… Lastig, allebei heel mooi. Ze hebben nu ook saffier glas optie en stalen band zag ik. Met staal is het meteen een hele andere uitstraling, maakt m echt af vind ik. Zie foto.

1 like

Als de maen lijkt op de Omega en op de JLC!!! Dus eigenlijk heeft JLC gewoon een hommage gemaakt aan de Omega… of vice versa :joy: o nee, daar ging het niet om. Misschien kunnen we gewoon concluderen dat er best veel chrono’s op elkaar lijken?

2 likes

Tof dat je hem gaat bestellen! Dan ook met de stalen band en saffier glas zeker?
Ik twijfel nog erg… ik vind het een mooi horloge maar tegelijk ook redelijk prijzig. Je betaald dan ca. 920 euro voor een onbekend horloge merk zonder historie. Dan vond ik de Hudson aantrekkelijker.

2 likes

Met stalen band iig, saffier hoeft voor mij niet perse. Vind hesalite mooiere look hebben en krassen krijg je er makkelijk uit. Paar krasjes vind ik sowieso niet zo storend, als t maar niet te diep is. Het horloge is idd stuk duurder dan de Hudson, maar het is ook een hele andere categorie en veel duurder uurwerk. Ga maar eens een swiss made auto chrono onder de 1000 eur zoeken met zelfde design etc.

1 like

Wie heeft er ook een VIP gekocht? :slight_smile:

https://www.kickstarter.com/projects/maenwatches/38mm-swiss-made-automatic-chronograph-eta-2894-2/description

2 likes

Ik zie dat ze lekker van start gaan! Tof hoor. Ik gun het ze zeker. Mooi horloge en hele goede specs.

1 like