Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

Ik ook, ik heb de limited gekocht maar wil ook de standaard no date tenzij de limited niet bevalt qua comfort etc.
Had ze toen ook beiden moeten kopen want verkopen lijkt me geen probleem. Maar weet niet welke ik nu leuker zal vinden. Dacht de limited maar vind die rode accenten toch ook wel tof om te zien.

Hier komt de 38mm ghost white date versie. Ik verwacht een beetje een hit-or-mis. Zal niey lang meer duren voor die er is.
De limited en de blauwe spraken mij niet zo aan.

Ik heb ook de Maen limeted besteld maar heb toen erg zitten twijfelen met die blauwe. Wacht nu vol spanning af. Destijds bij de pancor 02 Kickstarter heb ik de groene en blauw/zwarte gekocht. Ik moet daar vervolgens wel bij zeggen dat die laatste geen draagtijd krijgt en de groene veel.

1 like

Hmmm, heb jij al een tracking label ontvangen? Ik nog niet namelijk.

Ik heb het gevoel dat geheel volgens traditie ze niet bijster helder hebben gecommuniceerd.

Even gekeken, zou van DHL gisteren hebben moeten komen. Niets gehad. Ben wel benieuwd van waaruit wordt verzonden ivm import kosten. Dat zou nog een kleine tegenvaller kunnen zijn.

Uit hun FAQ: “All European orders will be shipped from our warehouse in Stockholm, Sweden. Or via our warehouse in Eindhoven, The Netherlands.”

1 like

Dank, dat betekent geen extra kosten. Ik wist het niet meer hoe het zat. :slight_smile:

Ik heb ook nog geen label gehad…

gsM3Lt5

Hier iemand al iets gehoord?
Ik heb nog niks gehoord iig.

@Da_Watcher Gevonden :slight_smile:

1 like

Hahaha, klopt.
Wel jammer hoor, zou NL het thuisland der vaders van de Hudson het laatste aan de beurt zijn :joy:

Ik zag net op Instagram dat ze ready to unbox waren. Ben benieuwd of er wel al verzonden zijn.

1 like

Ja, ik ook.
Hoop wel dat die deze week uiterlijk begin volgende week eens aan de pols hangt.

1 like

Zelfs nog geen tracking nummer gezien van dhl

Dat zou ik ook wel willen: heb hem echter voor mijn zoon gekocht voor zijn examen.

1 like

Ik ook nog niet

image

4 likes

“Hopefully we can start with the 38 mm watches on Friday or otherwise early next week. We are waiting for the packing to finish in Switzerland and them everything needs to be transported to our warehouse in Stockholm.”

Heeft Maen op insta zojuist als antwoord gegeven op de vraag wanneer ze beginnen met shippen.

2 likes

Sowieso volgende week dus op zijn vroegst de eerste NA’s.
Zal mij benieuwen hoeveel er op dit forum in handen zijn :slight_smile:

1 like

we zijn al met 2

1 like