Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

Heb in een opwelling er ook 1 gekocht :see_no_evil: geen idee of hij blijft. Op de plaatjes een erg mooi horloge, ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de stalen band.

2 likes

Het blijft opvallend hoe slecht MAEN blijft communiceren; niet zozeer weinig, maar vooral onhandig.

Overigens lijken ze hun ‘BTW issues’ inmiddels gefixt te hebben in hun webshop
 kennelijk is de BTW tegenwoordig 25% (Zweden, duh).

1 like

Ik krijg toch regelmatig updates per mail en ze posten toch wel eens op Instagram. Dat het oktober werd was me wel duidelijk. Ik heb nog goede hoop.
Ik heb ze ook een mail gestuurd een tijdje terug en daar kreeg ik netjes antwoord op.

Komt vast goed :+1:

1 like

Wacht ook een 38mm. Vind de communicatie, in vergelijking met anderen, eigenlijk best goed. Ze zijn enthousiast en doen hun best. Dat waardeer ik.

1 like

Hier ook geen commentaar op hun communicatie. Best prima eigenlijk. Een extra foto hier of daar zou leuk zijn, maar ze houden je prima op de hoogte. Ik hoef geen dagelijkse instagram-like update.

Nog steeds geen label of tracking nummer van DHL. Ben erg benieuwd naar de limited. Communicatie houdt niet over, maar geduld is een schone zaak .

Even gezocht naar de witte versie. Het enige plaatje wat ik kan vinden is deze;

Ik heb ook zeker geen klachten over de frequentie van de communicatie, of de intentie die er achter zit; ben ook nog steeds enthousiast. Het valt me alleen over de loop van deze campagne op dat ze vaker dan ik zou verwachten nogal ‘onhandig’ communiceren. (zoals het stellen dat iedereen een DHL-code gekregen zou hebben)

3 likes

vind die wijzers zo raar, lijkt wel of ze op mekaar liggen

1 like

Dat is enkel de render. Ik doelde op productie foto’s.

Ik heb inmiddels tracking gegevens in de mail ontvangen.

1 like

Dat doen wijzers in principe ook :stuck_out_tongue:.

1 like

Top, ik heb hem nog niet helaas.

Ik heb hem ook gekregen, maar kan nergens vinden wanneer de levering zal zijn.

1 like

#metoo en ligt nog in Zweden

Kreeg hem vannacht al binnen zag ik vanochtend. Nog geen update of beweging verder.

2 likes

Phoe ik heb de mail ook binnen. Inderdaad Stockholm dan naar Eindhoven en daarna 


image

3 likes

Gaat nog wel even duren!

Ik ben ook zo’n aasgier die in het blauwe gedeelte naar zijn prooi aan het zoeken is :wink:
Was zelf helaas te laat voor de Kickstarter inschrijving


Ik heb net het volgende per mail doorgekregen:

Shipping Update
Posted by MAEN Watches (Creator)
_Hi everyone, here is some new information regarding shipping. _

Right now we have the following estimates;

38 mm: Shipped from Switzerland to Sweden on Tuesday, 23 Oct. Shipping from Sweden to worldwide on Thursday, 25 Oct or Friday 26 Oct.

42 mm + Doubles: Hopefully ready to be shipped from Switzerland to Sweden on Friday , 26 Oct. Shipping from Sweden to worldwide on Tuesday, 30 Oct or Wednesday, 31 Oct.

We understand that everyone is very excited to get their watch, but especially the packing has proven really time-consuming because of all the different SKU’s, spare-parts, First Edition nrs etc. So this is why everything is moving a bit slower than we would want. In the end, this is not something you can rush, so we just have to wait until all is ready.

2 likes