Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

Denk dat dit merk snel naar de Maen gaat. De quartzmodellen gingen al snel in de uitverkoop en het lijkt erop dat ze even snel nog hun winst wilden binnenhalen met dit model. Hele slechte zaak. Vond hem ook erg leuk maar ben blij dat ik niet heb meegedaan.

3 likes

Daar ging de koffie

5 likes

Ik heb het idee dat de niet-maenbezitters meer moeite hebben met de hudson dan de wel-maenbezitters . Gelukkig maar :joy:. Ikzelf ben al helemaal gewend aan de wijzers.

11 likes

Yeaaa
 Make that the cat wise

2 likes



Binnen. Leuk horloge hoor, ben er blij mee!
Mvg. Bertjan

11 likes


En lume :grinning:
Mvg Bertjan

7 likes


Cross post, op leer :grin:

7 likes

Did you went?

Did they turned?

Tell me this isn’t you :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Op deze foto is zelfs het logo op de dial blurry, belachelijk die kwaliteit!

:face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Het logo is niet “blurry”. het is de scherpte-diepte van de foto. Maar als er iets belachelijk is, is het toch ook wel je niet aflatende kritiek :thinking:. Ga dit allemaal niet na lezen, maar heb je zelf een tegenvallend exemplaar?

1 like

Haha frikandel, ik maak een geintje man. Ik heb helemaal geen kritiek gehad, mijn geintje is juist gericht op die kritiek.

Ik zie ook wel dat dit een ruk telefoon foto is :slight_smile:

Niet van die lange tenen hebben joh

6 likes

Kies een bijpassende smiley & je maakt je “geintje” duidelijk.

Voel je je beter als ik smileys gebruik ja?

Nou bij deze een smiley voor jou:

:business_suit_levitating:

en hier ook nog een gifje:

3 likes

De gemiste focus bedoel je. :wink:

4 likes

Geen beste foto inderdaad :hugs:

Een iets scherpere foto dan
de Hudson nu bijna 2 weken om de pols en er blij mee. Maar ik heb ws het prototype :slight_smile:

20 likes

Het zijn maar 3 posts :slight_smile:

Haha en geen enkele waarin ik kritiek uit


Overigens heb ik dat in een ander topic wel eens gedaan hoor, maar slechts een enkele keer.

Mijn geintje was dus meer gericht richting de kritiek, zo van “we weten het nu wel, move on”. (Vergelijken van iPhone fotos vs professionele foto’s e.d.)

2 likes

My bad :flushed:. Ik was het negativisme zat en heb het kennelijk op jou geprojecteerd. Excuses dus. Un Ă©lĂ©phant, ça trompe Ă©normĂ©ment


5 likes

Duurde even voor de dubbele bestelling ook eindelijk in Nederland was
 voor nu op een mooie Ko band

9 likes