Mag ik jullie foto's lenen?

Ga je gang, geen probleem.

Batman, voor zover mijn amateuristische snapshots er voor in aanmerking komen, je mag ze gebruiken hoor…no problemo…volgens mij is de opmerking/uiteenzetting van Menno (thieuster) de enige juiste, hoewel, als forumleden niet willen dat hun foto gebruikt wordt dan zou ik dat wel respecteren.

p.s. Ik heb heel wat moois voorbij zien komen maar ben het wel roerend eens met de suggestie van Marc B1, rubriceren die handel, er is anders geen doorkomen aan.

Heb de foto’s in je link even doorgekeken en ben verbaasd dat mijn mooie foto’s van mijn SKX031 mod er niet eens tussen staan:(:(:frowning:

Maar je mag ze gebruiken:)

Nu nog even zoeken:D:D:D

Van mij mag je geen probleem

gr Pieter

Mijn beste,

Ik begrijp je bedoeling. Ik ben ook in de veronderstelling dat je bedoeling integer is.
Derhalve getuigt het inderdaad van grote wijsheid om zoals Peter (2006) zegt, een apart ‘Topic’ te maken waarin jij vraagt van wie jij zijn foto’s mag gebruiken.
Dit geeft voor jou ‘klip en klaar’ een duidelijk inzicht met betrekking tot het wel of niet mogen gebruiken van andermans foto’s.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mijn beste,

Fr3d, het siert je dat jij je zou thuis voelt op ons onvolprezen Horlogeforum.
Een forum duidelijk: ’van liefhebbers, voor liefhebbers’.

Maar probeer wel een eigen onafhankelijke koers te varen.

Probeer te zeilen op de wind van vandaag
De wind van gisteren helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit.
(Frans Mulder)

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Alle zeikerds die het niet willen , wat maakt het nu uit of hij ze ergens anders op zet ? Iedereen kan ook op deze forum komen en ze bezichtigen :wink:

Als je m’n foto’s mooi genoeg vind dan mag je ze uiteraard gebruiken (tu)

Net even alles gelezen. Eerlijk gezegd ben ik geschrokken van bepaalde bemerkingen. Ik ben er eigenlijk niet goed van :frowning:

Mijn formulering was duidelijk slecht. Sorry hiervoor !
Ik ga hier meer dan één nacht over slapen. Even bezinnen of ik hiermee wil doorgaan.

Van alle fora die ik volg (géén horloge-fora) vind ik het horlogeforum het meest aangename en familiale. Maar de reacties van vandaag hebben mij doen schrikken.

Bedankt voor de leden die hun toestemming hebben gegeven!

Je mag mijn foto’s ook gebruiken, geen probleem.
Zie geen reden om geen toestemming te geven.
Als ik een foto van een mooi horloge zie op het web ,sla ik hem soms ook op .
Wat wel vervelend zou zijn als ik één van m’n foto’s op b.v MP zou zien en 'misbruikt wordt’voor duistere verkoop praktijken oid.
Dan zou ik de poster wel even aanspreken.
Voor eigen gebruik zoals naslagwerk,ga je gang.

gr Ron

BATMAN Schreef:

Net even alles gelezen. Eerlijk gezegd ben ik
geschrokken van bepaalde bemerkingen. Ik ben er
eigenlijk niet goed van :frowning:

Mijn formulering was duidelijk slecht. Sorry
hiervoor !
Ik ga hier meer dan één nacht over slapen. Even
bezinnen of ik hiermee wil doorgaan.

Van alle fora die ik volg (géén horloge-fora) vind
ik het horlogeforum het meest aangename en
familiale. Maar de reacties van vandaag hebben
mij doen schrikken.

Bedankt voor de leden die hun toestemming hebben
gegeven!

Batman,

Gewoon lekker verzamelen wat je wil verzamelen,ik heb ook even gekeken en harstikke leuk maar ik zal ze wel en dat gaat tijd kosten op merk schikken!

Oja,bijgevoegde remington is vrijgesteld conform richtlijn wet wapens en munitie (RWM) Art.18!!

Als er iets van mij voor je bij staat, kan je ze zo pakken, en als je ze in betere kwaliteit zou willen, even een PB.

Grtz Sjef (tu)B)-

b0z4 Schreef:

Alle zeikerds die het niet willen , wat maakt het
nu uit of hij ze ergens anders op zet ? Iedereen
kan ook op deze forum komen en ze bezichtigen :wink:


Nounounou, moet dat nou op die toon?
Jammer hoor!

De mijne mag je gebruiken (tu)

Wat keurig dat je dit gewoon netjes vraagt. Zolang je geen rare dingen met mijn foto’s doet mag je ze gerust gebruiken. Als wij dan als forumleden toegang krijgen tot jouw (straks mooi per merk, soort, etc gerubriceerde) fotodatabase dan zijn we er toch allemaal bij gebaat?

Vriendelijke groet,
Freek

Mooi gezegd; Hier sluit ik me bij aan…

Groet
Mark

natuurlik mag je mijn fotos lenen,ik heb voor niemand geheimen.
Als je ze per merk rubriceerd is dat natuurlijk wat mooier.

Groetjes en succes

Lenno

Ik lees dit nu pas, mijn foto’s zijn niet zo mooi, maar als je ze ooit wilt gebruiken, ga je gang

Hoi,

Mocht je ooit een foto vinden van mij die de moeite waard is. Dan mag je hem overnemen hoor.
Het idee van je site is leuk hoor. Maar zoals hier is aangegeven zou je t nog kunne verbeteren door de te rangschikken.

Veel plezier met je site.

Alhoewel ik denk dat mijn foto``s niet zo mooi zijn als die op jouw pagina geef ik je toch toestemming.
Zitten verdomd mooie foto`s op van verdomd mooie klokken.