Jawel, de kogel is door de kerk en mijn grail zit nu om mijn pols!!
Na lang dubben, of weer een Breitling, maar dan de Navitimer, of toch voor mijn jeugd droom gaan, is de definitieve beslissing afgelopen weekend genomen. De Rolex Submariner 16610 maakt nu definitief deel uit van mijn verzameling!!
Wat een super horloge zowel qua draagcomfort, gevoel als uitstraling (tu)
Hoewel zonder twijfel iedereen het model wel kent hier toch de foto’s!!
Gefeliciteerd! Heb ju nu niet het gevoel dat de verslaving over is? Ik ben daar wel benieuwd naar. In dat geval koop ik mijn grail ook en hou ik er mee op.
Gefeliciteerd! Heb ju nu niet het gevoel dat de
verslaving over is? Ik ben daar wel benieuwd naar.
In dat geval koop ik mijn grail ook en hou ik er
mee op.
Tot nu toe heb ik inderdaad nog het gevoel dat de verslaving over is. De laatste paar maanden heb ik het grootste deel van mijn verzameling verkocht met deze als doel.
Op dit moment heb ik de volgende polshorloges en dat voelt nu als een mooi compleet setje:
Oude Prisma Quartz chrono
Mijn eerste zelf gekochte en toen voor mij dure klokje. Nu ideaal om mee in de tuin te werken.
Seiko Ufo
Zomaar om nog een leuke en draagbare vintage in de collectie te hebben.
Claude Meylan chrono met Lemania 1354 (als in Breguette Type XX)
Voor de dressy gelegenheden
Breitling Colt GMT
Voor mijn werk (ik werk internationaal voor een Amerikaans bedrijf)
Breitling B2
Gewoon lekker stoer en fonkelend
Rolex Sub 16610
Mijn absolute droomklok, eigenlijk voor elke gelegenheid (behalve voor in de tuin)
Ik kan niets anders doen dan mij aansluiten bij de vorige sprekers en je van harte feliciteren met zoveel moois aan je pols! :~
Het is je gegund, jouw Grail! Geniet er met volle teugen van!
Voor mij blijft de no date of seadweller op mijn
lijst staan.
Gefeliciteerd met deze ultieme duikert!
Dank je (tu)
De Seadweller vind ik zelf net wat te dik.
De No Date en de Date heb ik afgelopen zaterdag heel lang naast elkaar gehouden en ik vond uiteindelijk de uitvoering met loepje toch net wat meer ‘Rolex’ hoewel de No date absoluut ook een superklok is!!