Mag ik van jou.... kwartet!

Het kan raar lopen. Gisteravond op het forum gereageerd in een topic en mijn 3 Citizens NY0040 geplaatst. De NY0040 bestaat uit een serie van 4, een met zwarte wijzerplaat, een met een blauwe en een lumen wijzerplaat. Ik ben al een tijd op zoek naar de gele, om de serie compleet te maken, maar dat blijkt een zeldzame uitvoering te zijn. Ooit eens op Ebay een tegengekomen, maar die was te duur en in een hele slechte staat.

Naar aanleiding van mijn reactie vanmorgen een tip gekregen van @appietouw, die een gele was tegengekomen op marktplaats. Om een lang verhaal kort te houden: Ik heb 'm net opgehaald.

Niet alleen de serie nu compleet, maar dit exemplaar is in een onberispelijke staat.

Hierbij de familiecompleet:

29 likes

Mooi setje zo, gefeliciteerd met de aanwinst!
Het enige nadeel is, wat ga je nu doen? Je moet tenslotte iets te zoeken hebben. :wink: :smile:

Mooi Kwartet :+1:

Je zou er als je dat wil ook nog een Quintet van kunnen maken;

En ook een Sextet :grinning:

Die blauwe heeft hij toch al? Of zie ik nu iets over het hoofd?

Is echt heel anders hoor. Veel feller van kleur en voorzover ik weet geen sunburst dial.

1 like

Geweldig om te zien hoe het forum kan helpen :sunny:

Ik dacht ook al, dat is toch dezelfde… Maar de jacht is zo te zien nog niet perse afgelopen :smile:

1 like

Ik zou het bij een kwartet houden :wink:

Mijn beste,

Idem dito!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Leuk setje.
Heb je deze ook al? :smile:
[URL=http://s867.photobucket.com/user/vierport/media/Mods/DSC_6048_zps77bd5c51.jpg.html]

[/URL]

1 like

Mooi dat het forum heeft kunnen bijdragen. Mooi setje.

1 like

Mooi kwartet inderdaad.

Kleurig geheel, de lumen vind ik het mooiste. Leuk kwartet!

1 like

Ooooh, mazzelaar!! :heart_eyes:

1 like

Leuk :thumbsup:
Gewoon lekker decadent de hele serie hebben nu :slight_smile:

Pieter.

1 like

deze is ook leuk:)

3 likes

Gefeliciteerd! Coole set!

Edit: Toch wel benieuwd. Dacht ook altijd dat er maar één blauwe was. Moest even zoeken. Maar dat is volgens mij de NY0040-17. Weet iemand het modelnummer van de andere blauwe?

Heel erg leuk on te horen dat je hem hebt weten te bemachtigen !
Dan heb je snel zaken gedaan. :+1:t2:

1 like

Leuk stel, vooral die blauwe is mooi :wink:

1 like

Kijk aan, de echte verzamelaar aan het werk. Geen genoegen nemen met een van inferieure kwaliteit, maar door blijven zoeken.
En met resultaat!
Gefeliciteerd.

1 like