ze praten hier over klokje van onder de 100 euro
uit china en dan zeg ik die lopen voor 99%
allemaal stuk op 1000 met en vol zeker zal best 1
procent zijn die het wel haalt
Oh, op 1000m, maar dat haalt geen enkele klok onder de €100, en maar weinig onder de €1000, ook al zijn ze japans, zwitsers of duits. Elders had men het over onder de douche en handen wassen. Dat kan je met veel chinese horloges prima doen. Als je de afdichtringen van een alpha ‘duikimititatie’ even checkt, kun je er ook prima mee zwemmen hoor. De andere modellen zou ik wat meer mee oppassen. Je gaat ook niet zwemmen met een speedmaster, of Patek, om maar wat te noemen.
Er zijn nou eenmaal erg weinig chinese duikers, dus het vergelijk is een beetje lastig.
martinB van die alpha’s weet ik het niet nooit gehad maar wel andere dingen gezien die lopen bv al vol als je er naar kijkt zo ook mijn marina militare.
had er een die wel goed was met afdichtingen een al maar dat was er een uit een duurdere serrie maar die is stuk gevallen met mijn pequignet durf ik ook makkelijk te zwemmen of de sauna in geen probleem
daar voor had ik een cartier santos heeft ook nooit water in gestaan
en 1000 meter ja dat is echt een eind als er een productie foutje of putje in het glas zit is het zeker over zoals jou post onderaan op 600 meter