Magni80

Omega push pins gekocht.

Keurig verpakt en duidelijke en snelle communicatie.

2 likes

Net een perfecte deal gedaan met @Magni80!!

1 like

Het was dan wel geen horloge, maar van @Magni80 een Zippo gekocht, welke twee dagen later keurig netjes in de brievenbus lag. Topdeal :+1:t2:

1 like

Idem :wink: +1 :+1:t2:

1 like

Heb ook van de zippo’s gekocht. Topdeal…

1 like

Ook hier is een Zippo beland van @Magni80
Communicatie was prima en kort daarop lag het envelopje met de prachtige Zippo op de deurmat. Heel erg bedankt voor de vlotte deal. Hier gaan de duimpjes voor :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

1 like

Alweer een tijdje geleden een mooie vintage Tissot overgenomen van Magni80. Bij de gezellige en ontspannen overdracht van het horloge, uren gepraat over vooral vintage horloges.
Een gedreven kenner van uurwerken, vooral vintage chrono’s, maar vooral een open en joviaal forumlid.:+1:

1 like

Afgelopen week een Omega van @Magni80 mogen overnemen. Helaas kon een persoonlijke overdracht op korte termijn niet gerealiseerd worden. Dus besloten het met de post te doen. Een dag later goed verpakt ontvangen. Exact als omschreven.
Kortom: een man van zijn woord! :+1:

1 like

Een Yema Navygraf via Catawiki overgenomen van Magni80. Erg vriendelijk en erg oplossingsgericht. Fijn om zaken mee te doen!

1 like

Omega schakels van @Magni80 overgenomen. Reageerde op mijn gezocht topic.

Snelle en vriendelijke communicatie en snelle verzending.

Kortom top !

1 like

Vandaag van Marnix @Magni80 een voor mij persoonlijk heel bijzondere vintage Omega overgenomen. Waarom, daar zal ik binnenkort elders op het forum een stukje aan wijden. Marnix is een enthousiast liefhebber, die alle tijd neemt om het horloge rustig van buiten en binnen te bekijken en veel kan vertellen over de achtergrond. En natuurlijk blijft het gesprek dan niet beperkt tot alleen het horloge dat van eigenaar wisselt :wink:… Snelle communicatie, duidelijke afspraken én versgeperst sinaasappelsap :yum:!

1 like

Op de parkeerplaats helaas geen vers geperste sinaasappelsap maar wel een Omega Seamaster 300.

Horloge als omschreven en zeer prettig contact met @Magni80 gehad.

Kortom kan van harte aanbevelen met Marnix zaken te doen.

1 like

Vlotte communicatie, snelle betaling en keurige feedback na ontvangst. Enkel lovende woorden over @Magni80!

1 like

Topstaat zeldzame Chronostop-gesp/vouwsluiting overgenomen van Marnix; voor een zeer schappelijke prijs. Prima communicatie, snel verzonden, top.

1 like

Ook hier een hele goede ervaring met Marnix. Goede communicatie, zeer snel verzonden en meer dan bom bestendig verpakt.

Een grote :thumbsup:.

1 like

Horlogeband gekocht van Magni80. Goede prijs en zeer prettige communicatie, top! :+1:

1 like

Omega doos gekocht van marnix @Magni80 voor bij mijn Seamater Professional 300. Goeie deal, snel verstuurd en zeer goed verpakt. Dank voor de fijne transactie.

1 like

Aantal bandjes verkocht aan Marnix @Magni80
Vlotte onderhandelingen met prettige communicatie. Kortom bedankt!

MVG

Martijn

1 like

Een eerlijke man die zijn afspraken nakomt. @Magni80 is een duidelijke liefhebber en iemand waar je zeer goed zaken mee kan doen!

1 like

Ook ik heb een goede ervaring met Magni80. Prettige communicatie en snelle betaling. Aanrader. Bedankt en veel plezier met de banden @Magni80!

1 like