Magni80

Voor de tweede maal een vintage gekocht bij Marnix @Magni80.
Goede communicatie en horloge was zorgvuldig verpakt, top!

1 like

Mooie horloge doosjes gekocht bij @Magni80.
Heldere communicatie en bij het ophalen nog mogen genieten van zā€™n horloge collectie inclusief uitleg van een liefhebber.
Top!
Aanrader!

1 like

Een mooie Rolex Datejust over kunnen nemen van @Magni80.
Fijne en duidelijke communicatie. Goeie deal en zeer maar dan ook zeer tevreden!

1 like

Stipto Compressor overgenomen van Marnix. Snelle levering en precies zoals beschreven. Top!:+1:

1 like

Vorige week heb ik van Magni80 een vintage Dugena gekocht. Fijne communicatie met Marnix. Het horloge was mooi en zoals door hem omschreven. Ik ben er blij mee.
Groet. Richard.

2 likes

Omega doosje overgenomen van Magni80. Vriendelijk en snelle communicatie en het doosje kwam goed verpakt de bus in. Goed zaken mee te doen dus! :+1:

1 like

Doosje gekocht van Marnix! Vlotte communicatie en snelle verzending
Bedankt @Magni80 :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Magni80. Prettige deal, aanrader dus!

1 like

Mooi horloge gekocht van Magni80. Prima communicatie, goed verpakt en snel verstuurd. Hele goede ervaring opgedaan :+1:

1 like

Vintage Omega Seamaster overgenomen van @Magni80. Spannend, eerste stap in de wereld van de vintage maar aan Marnix zal het niet liggen! Vlotte, open communicatie en prettig tot overeenstemming gekomen. Weet veel over de achtergronden, hebben een leuk uur van zijn werkgever gesnoept en ervaringen uitgewisseld :slight_smile:

3 likes

Mar heeft al eens een Omega overgenomen van me, topgozer!
Lang na lopen praten :slight_smile: Man van zn woord!

1 like

Leuke vintage Tissot overgenomen van @Magni80.
Hele fijne ervaring net dese HFerā€¦ prettig communiceren en verzonden voordat het geld op zijn rekening stond.
Tnx voor de snelle serviceā€¦ :+1:

2 likes

Een tijdje geleden een nette Seiko Ufo overgenomen van Marnix @Magni80 . Prima en vlotte transactie, en een blije koper. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Magni80. Face 2 face afspreken is uiteindelijk gelukt met veel geduld van Marnix. Een leuk gesprek met Marnix, en echte Omega (vintage) liefhebber.
Centjes meteen per bank overgemaakt en goede communicatie. Aangename ontmoeting, en wie weet tot constellation later! Heel veel succes verder!

2 likes

Horloge gekocht van @Magni80 !
Prima communicatie, horloge is helemaal conform verwachtingen.
Plezierige deal !
Dank je Marnix !

1 like

Zo enthousiast dat ik vergat een snelle feedback te geven. Alle lof voor communicatie, afhandeling en het enthousiasme van Marnix. Ik ben blij als een hond met 7 geslachtsorganen met mijn Lemania Tissot.

Aanrader dus, deze liefhebber en (soms) verkoper!

1 like

Van Marnix (@Magni80) een vintage Tourist horloge gekocht.
Hele prettige communicatie, en goede service.
Horloge was zeer netjes verpakt en zeer snel verzonden.
Aanrader dus! :ok_hand:

1 like

Vintage omega gekocht van Marnix.

Vlotte service en communicatie.

Zeker aan te bevelen!

Bedankt @Magni80

1 like

Breitling gekocht van Marnix. Leuke communicatie, horloge zoals omschreven en supersnel verzonden! Op deze wijze een horloge kopen is precies waar het verkoopgedeelte voor bedoeld is. Modeltransactie! :+1::+1:

2 likes

Nu 2 omegaā€™s gekocht van Marnix en zeer snel netjes verpakt geleverd.
Horloges zijn zoals uitvoerig beschreven.

Bedankt en wie weet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like