Magni80

Vintage Tissot gekocht van Marnix. Perfecte communicatie en verzending. What more can i say. Zijn recensies zeggen alles.

Bedankt !

1 like

Stukken jubilee gekocht van Marnix @magni80 voor mijn DJ en de volgende dag thuis ontvangen.

Leuke communicatie. Ik heb Marnix ook via de telefoon gesproken. Fijn gesprek en hij weet waar hij over praat en is een man van zijn woorden!

1 like

Mooie speedmaster overgenomen van @Magni80.
Fijne communicatie en snelle deal kunnen maken! Horloge zeer snel ontvangen, prima verpakt en dan een horloge gekregen dat uiterlijk in perfecte staat is :ok_hand:t2: Tnx Marnix!

1 like

Marnix heeft twee horloges overgenomen van me.
Soepele afhandeling, snelle betaling. Graag tot een volgende keer.

Groet Bram

1 like

Van een kennis van Marnix (@Magni80) een servicebox + pouch overgenomen. Gezien Marnix de communicatie + het inpakken heeft geregeld, zie ik dit zonder meer als een ervaring met Marnix.

Niets dan lof voor de communicatie en het snelle inpakwerk. Zaterdagmiddag koop rond en vanmiddag thuisbezorgd. Aanrader! Bedankt Marnix (ook voor je kennis) en wellicht tot een volgende keer.

1 like

Wat verkocht aan Magni. Prima gast!

1 like

2 bandjes overgenomen van Marnix / @Magni80 , vlotte en vriendelijke communicatie en snel verzonden. Nogmaals bedankt :+1:

1 like

Zojuist onder het genot van een kop koffie een '99 Speedmaster van Marnix @Magni80 overgenomen. Leuk even zitten praten over onze hobby en het horloge is nog scherper dan ik van de fotoā€™s vermoedde: perfect!
Zeker een aanrader dit forumlid.

Groet en wellicht tot een volgende keer :+1:
Matthijs

1 like

Heb een Yema aan @Magni80 verkocht.
Communicatie verliep goed en @Magni80 zorgde dat het geld vrijwel direct werd overgemaakt.
Fijn zaken doen en voor herhaling vatbaar.

1 like

Horlogedoosje en bandje overgenomen. Ging allemaal keurig en flexibel.

1 like

Vandaag mooie deal gemaakt met @Magni80.
Marnix bedankt voor super mooie Omega en de gezellige klets tijdens een bakje koffie.
Fijne kerel en aanrader als verkoper!!
Wie weet tot een volgende keer!

2 likes

@Jur, sorry, onnodig nieuw aangemaakt , kun jij ze aub samenvoegen??

1 like

Vorige week een prachtige Omega Speedmaster Date Silver overgenomen van Marnix. Alles was zoals beschreven compleet met doos, papieren, Omega pasje en zelfs de aankoopfactuur van een bekende AD uit Zwitserland.

Inmiddels draag ik hem al meer dan een week dagelijks, het is een heerlijk horloge voor een mooie prijs.

Met zā€™n drieĆ«n (mevr.T was meešŸ˜€) gezellig gepraat over horloges bij een kop koffie.

Marnix is een aanrader!

Ī©

1 like

Afgelopen week met @Magni80 een vlotte deal gedaan en een keurige band met kast overgenomen. Netjes verpakt, communicatie prima, snel geregeld. Fijn hoor. Nog bedankt Marnix

1 like

Vandaag een partijtje horlogemakersgereedschap van hem overgenomen.
Mooie deal, vriendelijke vent, lekkere koffie.
Aanrader.

2 likes

Zojuist een leuk gesprek gehad met Marnix aan mijn eigen keukentafel (Marnix was toch in de buurt en reed ff langs, wat een service!) over van alles en nog wat :slight_smile:

En een aantal mooie boeken overgenomen. Bedankt!

1 like

Horloge gekocht van @Magni80. Keurig verpakt. Communicatie verliep ook lekker vlot. Zeker een aanrader.

1 like

En wederom @Magni80: super mooie omega gekocht, lekkere bak koffie en leuk gesprek over horloges en aanverwant!
Marnix bedankt!!!
Tot de volgende keerā€¦

1 like

Ook van mij nog een hartelijk bedankje aan Marnix. Ik ben nog niet erg ervaren in de blauwe hoek van het forum en ā€˜dusā€™ ook niet hier, maar beter laat dan nooit!

Ik ben beginnend horlogeknutselaar en Marnix bood aan om mij geheel gratis een aantal oefenhorloges op te sturen. Het was een hele collectie, divers en een uitdaging, goed ingepakt en snel verzonden. Ik ben nog volop aan het puzzelen en oefenen :grinning: Marnix, super bedankt!!

1 like

Omega gespje overgenomen van Marnix.
Snel en correct. Een aanrader!

1 like