@Magni80 had naar aanleiding van een gezocht topic mij gratis een gesp opgestuurd. Nogmaals bedankt voor deze toffe actie!
Afgelopen week een gezocht topic voor een halve Seamaster schakel geopend. Kort daarna bericht van @Magni80 dat hij er een had (en tevens nog een hele schakel) en deze wel gratis mijn kant op zou sturen.
Uiteindelijk een envelop met zowel de hele als de halve schakel ontvangen… nogmaals enorm bedankt Marnix!
Afgelopen tijd twee leuke deals. Horloge gekocht en horloges verkocht aan Marnix. Fijne en vlotte communicatie en afhandeling zoals altijd. Top @Magni80👍
Mooie Omega 16mm clasp overgenomen van @Magni80. Vlotte afhandeling en was uitstekend verpakt. Zonder meer aan te raden. Dank!
Bandje overgenomen van @Magni80, snel een deal gemaakt voor een mooie prijs. Zeker een aanrader.
Vorige week een horloge, Melrose chronograaf uit de jaren '50, overgenomen van @Magni80 nadat hij mijn zoektocht op het forum had gezien en me in het topic dit horloge had aangeboden.
De communicatie verliep vlot, zowel per PB als per telefoon. Op vrijdag afgesproken op een parkeerplaats aan de snelweg zodat ik het horloge in het echt kon bekijken en omdat de reistijden wat variabel zouden zijn, heeft Marnix me steeds tijdig gebeld om even de laatste planning door te geven. Daardoor konden we elkaar ontmoeten zonder lang te hoeven wachten
@Magni80 nam uitgebreid de tijd om het horloge te tonen en van alles uit te leggen, aangezien ik een absolute beginner ben op het gebied van horloges. Het was een gezellige en leerzame afspraak!
Het horloge is overigens in het echt nog mooier dan op de foto’s en ik ben er erg blij mee.
Hartelijk dank voor een erg prettige ervaring met het kopen van mijn eerste echte horloge!
Afgelopen week van Marnix een hele gave Sinn 903 overgenomen!
@Magni80 is vlot en prettig in zijn communicatie, denkt in mogelijkheden en is niet te beroerd om een stukje om te rijden om de deal af te ronden.
Als verassing nam hij nog een originele Sinn Service pouch mee om het horloge in op te bergen.
Kortom; ik kan Marnix dus van harte aanbevelen! @Magni80; dankjewel voor de prettige kennismaking en tot een volgende keer!
@magni80 heeft mij verlost van de Hamilton! Vlot contact vlot betaald, wat mij betreft een dikke aanrader😎
Enkele maanden terug een Elma super Elite overgenomen van Marnix, was voor mij een eindje rijden maar het was het waard. Zeer vriendelijk verwelkomd en leuk over de hobby kunnen praten! Bedankt nog @Magni80!
Vandaag de Certina ontvangen die ik van @Magni80 overgenomen heb.
Snel en goed ingepakt verzonden!
Prachtig horloge en prettige communicatie, kortom een aanrader.
Horloge verkocht aan Marnix @Magni80 Bijzonder sympathieke communicatie, vlotte betaling en een keurige melding van ontvangst. Van Harte Aanbevolen!