Pompidom, …
Hmmm. Nee, dat zou mijn keuze niet zijn. 20% is wel lekker, maar ik zie die korting helaas niet in de UK winkel. Alleen bij de .com. Die muts is wel gaaf trouwens!
Hoe is je Tsjechisch? Daar staan prijzen die gelijk zijn aan de .com prijzen, maar geen invoerrechten. Ken die toko niet, en heb de knop Engels op die site nog niet gevonden.
… sinds het laatste jeugdhockeyfeestje niet zo goed meer. Ze was wel erg leuk!
Maar ûh, de TSAR (WW194007) is daar ook niet afgesprijst. 789. Kun je hem beter uit de US laten komen, bij Windy betaal je ongeveer 600 euro + 25% aan btw/import/… kom je op 750.
Ah okay… vergeleek het met euro prijs van marathon zelf.
Als alles gaat zoals gepland ben ik binnenkort weer van de partij.
De prachtige Citizen gaat morgen naar een andere HF’er… de opbrengst gaat naar een TSAR!
Zin in.
Bij een registratie op .com krijg je nog een welkom kortingscode 10%. Totaal dus 30%, compensatie voor de 25% die er nog bij zou komen.
Ik ben geïnteresseerd geraakt door mijn eigen bovenstaande post.
Alleen nu de vraag: GSAR of TSAR of hou het lekker bij de SPB153.
- GSAR
- TSAR
- SPB153
0 stemmers
Herkenbaar, bijna hetzelfde gedaan, mechanische arctic. In het winkelmandje, 20 procent korting en nog eens 10 procent als je je aanmeld. Komt natuurlijk nog flink wat bij voor een stalen band en invoerkosten. Toch nog maar even op youtube reviews en unboxing vids bekeken. Conclusie; voor mij persoonlijk toch te klein. Ziet er imo gewoon een beetje raar uit. Wijzerplaatje wordt wel erg mini icm dikke bezel, robuuste bouw. tenminste dat heb ik mezelf wijsgemaakt zodat ik er geen hoefde te kopen : )
Ik wacht wel tot er een 41 mm variant verschijnt.
Precies dat. Met mijn pols kom ik er nog mee weg, maar de verhoudingen zijn vraagteken.
Probleem is nu alleen dat ik verlekkerd naar andersoortige witte dial horloge kijk… die factor 3 of 4 is qua prijs, maar esthetisch heel erg lekker is.
Hoewel ik Marathon een warm hart toedraag zou ik geval van of-of gaan voor spb153. Beste oplossing is en-en… doe ik ook
precies dat, blij dat ik niet de enige ben. Twijfel tussen helemaal goed en uniek en gewoon “off”.
Foto?
Jaja, … daar ben ik weer!
Oh en waarom de ‘T’ en niet de ‘G’? Omdat bij het searchen & rescueën een quartz betrouwbaarder is. Dus. Ahum. Toch? Nou ja, ik zou voor de quartz gaan en heb dat dus ook heel bewust gedaan.
Welkom terug, herintreder / recidivist
Precies wat ik nodig heb
Mijn geldboompje is helaas afgelopen nacht kapot gevroren…
Je zit met de TSAR helemaal goed, getuige dit verhaal …
"I have accidentally dropped it from a six-foot height onto a concrete floor, worn it through brutal sandstorms and extreme temperatures, and knocked it around the insides of armored vehicles during patrols and raids with such force that I winced and expected the sapphire crystal was cracked or the bezel dislodged.
It has withstood the shock of thousands of rifle and pistol caliber rounds fired in training, and sweat induced from miles of forced marches and physical training runs. It is an absolute beast."
Bron: https://www.gearpatrol.com/watches/a498091/story-of-an-issued-military-watch/
Recidivist past het beste imho
Wat zijn ze mooi op die groene MN Straps hè?!