Marathon Only

Welkom terug!

Misschien ga je zowaar de batterijwissel meemaken :wink:

2 likes

Haha. Dat zou wel serieus bijzonder zijn! Dan ga ik trouwens wel hier even vragen hoe ik dat moet aanpakken, nog nooit meegemaakt … :rofl:

2 likes

Tja, moet nog op zoek naar adresje waar batterijwissel met waterdichtheidtest mogelijk is terwijl je wacht.

2 likes

Na meer dan 5 jaar loopt de mijne nog steeds, is verrekte zuinig met batterijen :rofl::joy::rofl:

3 likes

Lijkt erop dat je dan wel ff moet volhouden @junior :stuck_out_tongue_winking_eye:
Opzich geen straf natuurlijk

2 likes

Vraagt om een poll

Houdt Junior de TSAR lang genoeg om batterijwissel mee te maken?
  • Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

3 likes

Wat een foto, heel mooi!

Wbt de poll, geen idee, ik ben te nieuw hier om mij daar over uit te laten :thinking:

2 likes

Thanks! :smiley:

Ik heb op ja gestemd als morele steun :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

4 likes

6 likes

3 likes

Ik begrijp even iets niet.
Ik zit een beetje te browsen op de Marathon site en kijk naar de GSAR Grey maple; uitverkocht op stalen band, op voorraad op rubber. De betreffende stalen band gewoon apart op voorraad.
Dan de TSAR, niet op voorraad op rubber en wel met stalen band. De rubber band tevens apart gewoon op voorraad.
Dus zowel de horloges als de banden zijn beschikbaar, maar bepaalde combinaties niet, I don’t get it…

5 likes

6 likes

4 likes

Ik ben weer de stalen band aan het overwegen. Moet daarbij ook schroevendraaiers aanschaffen voor het op maat maken. Welke raden jullie aan?

Ik heb een bergeon tooltje gekocht, want twee schroevendraaiers op de band houden is niet aan mij besteed.

1 like

Locale juwelier normaal 4.50. en mede door een leuk gesprek gratis :smiley:. hij wilde de marathon gewoon even vast houden

1 like

Ik heb het met 2 reguliere microschroevendraaiers gedaan. En een iPhone simcard removal tool. Was wel te doen :slight_smile:

1 like

Deze optie vind ik wel wat aan de prijs, maar hou 'm wel in m’n achterhoofd.

Heb liever zelf de optie om wanneer ik wil aanpassingen te kunnen maken.

Dit ga ik ook eerst proberen. Heb opzicht wel al één 1,5mm schroevendraaier welke perfect werkt op een Miltat band die ik op een ander horloge heb, maar dezelfde schroevendraaier werkte weer niet zo goed op m’n (ex) Tudor Prince.
Heb de band inmiddels besteld ( :partying_face:) en ga even kijken of deze schroevendraaier past als de band binnen is, dan haal ik er gewoon nog zo 1.

Thanks voor de opties in ieder geval!

1 like