Marathon Only

Ik heb de Medium SAR net weer op MN gezet. Blijft een lekkere combi!

3 likes

Cross post

1 like

Ik had het plan mijn MSAR van de hand te doen. Maar waarom in vredesnaam? Rare hobby is dit toch…

Ze blijft gewoon, zeker na het kijken van deze video:

4 likes

bied 50!

1 like

Door jouw therapeutische PM’s blijft ze :joy:

1 like

Ik moet echt oppassen geen verzamelaar/hoarder te worden… als ik dit trio zo zie. En dan wil ik de Grey Maple Leaf er ook nog bij. Stond er één in polen voor relatief goede prijs. Gelukkig weten te weerstaan.

2 likes

Ik zie hier een verdienmodel verschijnen… :joy:

1 like

Haha ik zat ook al weer te fantaseren wat een mooie set het zou zijn: de red maple MSAR, een grey maple GSAR en een quartz TSAR met US Government markings.

We zijn ziek :joy:

3 likes

Inderdaad we zijn ziek , genezing is waarschijnlijk niet mogelijk.

Deze in mijn collectie.

Deze komt over 6 weken.
Zucht

8 likes

Poeh, lekker hoor :sunglasses::ok_hand:

Lekkere kleur ook die rubberen band :ok_hand:t3:

Vet hoor… Naar de antrachite dwaalt mijn gedachten ook regelmatig. :drooling_face: Must resist.

bewust serienummer afgeplakt? Je weet dat ie ook op doosje staat? :grin:

6 weken: gaat ie per lamme postduif?

Is er interesse voor een mini Marathon Get Together? Over 6 weken ofzo :innocent:

Hahaha nee hoor , zo afgesproken met de verkopende partij.

2 likes

4 likes

G-sar?
In mijn nederige mening dacht ik dat de “G” voor gouvernement staat en dat dit dan ook op de dial staat, tenminste bij de mijne staat het er.

Nope…

Marathon noemt het model gewoon GSAR, waarbij je verschillende wijzerplaatversies kan kiezen.

Waarschijnlijk om onderscheid te maken met de voorloper, de SAR, zonder tritium buisjes.

Edit: Soms zijn de namen onnavolgbaar. De GSAR quartz heet de TSAR, de MSAR quartz heet daarentegen gewoon MSAR quartz.

Volgens mij staat het wel voor government (search and rescue) maar betekend het inderdaad niet “dat het geen gsar is” als je voor een non-marked dial kiest. In de namen is 0 structuur te herkennen, daar hebben ze wel een potje van gemaakt :rofl: horloges bouwen daarentegen,…
Ben benieuwd of er nog een SSAR komt na de MSAR? En hoe klein gaat die dial ogen met zo’n diepe duik-ring er om heen :grimacing:

De GSAR hoort volgens de logica gewoon LSAR te heten ( van Large).

1 like