Marathon Only

… met de Erika’s, 't blijft een topcombi!

2 likes

Erika’s zijn nog steeds het fijnst.
Deze steward is een aardig alternatief.

2 likes

Voor de verzamelaars… 1 van 600 met benrus movement. Vraagprijs circa 1345 euro…

2 likes

Het is alweer enige tijd geleden dat ik hier actief op het forum heb rond gehangen. Geheel te danken aan de tevredenheid (haha en weinig tijd) van mijn Marathon. Vandaag heeft hij een mooi stalen harnas gekregen. Met dank aan C. Hooper. Eerlijke prijs en netjes verzonden.

8 likes

6 likes

Misschien moet ik toch ook maar weer eens een stalen bandje erbij kopen, voor de afwisseling. Ik ga je zo via PB eens even vragen wat Chris ervoor vraagt enne of je nog aan de invoerheffingentoestanden bent ontkomen. :wink:

Het staat 'm goed! :ok_hand:

1 like

Heb je net de kortingsactie van marathon aan je neus voorbij laten gaan… :laughing:

1 like

Ik heb weer eens niet zitten opletten zie ik?! :see_no_evil:
Nou ja, ik heb op zich geen haast hoor. Het is zomaar weer ineens een ingeving, na het zien van de foto’s van @Bakerwet.

1 like

Misschien dat ik voor de afwisseling nog maar eens een keer een GSAR aanschaf :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

4 likes

Wat stil hier

6 likes

De serene rust in de luwte van een nichemarkt.

4 likes

Zo comfortabel dat ik hem niet eens door had…

3 likes

Haters gonna hate, maar Marathon doet nu ook aan collabs!

Helaas (of gelukkig) versturen ze niet naar NL.

https://www.jcrew.com/nl/p/mens/categories/accessories/watches-and-jewelry/watches/marathon-watch-company-x-jcrew-pilots-navigator-with-date-watch/BD465?display=standard&fit=Classic&color_name=navy&colorProductCode=BD465

1 like

2 likes

De Marathon enclave wordt een beetje stil…. :cry:

Op “vanile” ook nog steeds een heerlijk horloge!

3 likes

Op canvas ook prima te doen :wink:

3 likes

Checking in. Op maple bracelet ook lekker :slight_smile:

7 likes

Een klein stukje over een zeldzame “Lost Marathon”: