Marathon Only

Niet resisten, gewoon bestellen met een anthracite bracelet (resistance is futile?) en lekker hier foto’s gaan posten zodat wij er van kunnen genieten :joy:
Ik denk dat de betreffende verkoper misschien dacht het controle nummer te verstoppen, maar dat weet de verkoper het best…

Ja dat zou fijn zijn. En dan gewoon een Q er achter als het om een Quartz gaat? :thinking:

Via dit forum trouwens?

Ja, maar dan ook A bij Automatic.
Bij de general purpose is het overigens inderdaad GPM en GPQ

Aangevuld met dial versie.
Dan heb ik een;
MSARQ Arctic, en een
LSARA Red Maple Leaf

:thinking:

Overigens werd de Red Maple Leaf ook wel MSAR genoemd in begin.

:rofl:

Chaos…

Haha er is geen beginnen aan.
JSAR, GSAR, MSAR en de uitvoering gewoon onder dial markings plaatsen; us marines, us gov, non gov, grey maple. Standaard uitgaan van automaat en alleen een Q indien quartz. De rest moet je maar uit het serie of type nummer halen. Oh, je hebt ook nog anthracite of niet,… ok laat maar! (Dit hebben de mannen en vrouwen van marathon vast ook gedacht) :rofl: :zipper_mouth_face:

Hodinkee bla bla over collab met J.Crew

En maar weer eens een foto…

2 likes

20mm bracelet met US stamp?

Dag @wimm1 het aanbieden van spulletjes mag alleen in het lichtblauwe gedeelte van het forum. Ik zou het hier verwijderen. Zie pb

Inde juiste rubriek geplaatst…

:+1: wel heb je wat veel andere tekst van het topic meegeplakt in de advertentie :grimacing:

Volgens mij nu opgelost :upside_down_face:

5 likes

Genezen van de Apple Watch, … terug naar het spul met echte wijzertjes. Een horloge dus.
Love it. :heart_eyes:

Alweer bijna 10 maanden in bezit. Gaat dit dan toch een soort van blijvertje worden? Het lijkt erop want meestal ben ik met een maandje wel klaar voor iets nieuws. Ik blijf me ook telkens weer verbazen over de draagbaarheid van dit raar ogende ding, het is een heerlijk horloge. Althans, dat vind ik.

4 likes

Welkom terug!

Misschien ga je zowaar de batterijwissel meemaken :wink:

2 likes

Haha. Dat zou wel serieus bijzonder zijn! Dan ga ik trouwens wel hier even vragen hoe ik dat moet aanpakken, nog nooit meegemaakt … :rofl:

2 likes

Tja, moet nog op zoek naar adresje waar batterijwissel met waterdichtheidtest mogelijk is terwijl je wacht.

2 likes

Na meer dan 5 jaar loopt de mijne nog steeds, is verrekte zuinig met batterijen :rofl::joy::rofl:

3 likes

Lijkt erop dat je dan wel ff moet volhouden @junior :stuck_out_tongue_winking_eye:
Opzich geen straf natuurlijk

2 likes

Vraagt om een poll

Houdt Junior de TSAR lang genoeg om batterijwissel mee te maken?
  • Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

3 likes