Marathon Only

Wat een foto, heel mooi!

Wbt de poll, geen idee, ik ben te nieuw hier om mij daar over uit te laten :thinking:

2 likes

Thanks! :smiley:

Ik heb op ja gestemd als morele steun :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

4 likes

6 likes

3 likes

Ik begrijp even iets niet.
Ik zit een beetje te browsen op de Marathon site en kijk naar de GSAR Grey maple; uitverkocht op stalen band, op voorraad op rubber. De betreffende stalen band gewoon apart op voorraad.
Dan de TSAR, niet op voorraad op rubber en wel met stalen band. De rubber band tevens apart gewoon op voorraad.
Dus zowel de horloges als de banden zijn beschikbaar, maar bepaalde combinaties niet, I don’t get it…

5 likes

6 likes

4 likes

Ik ben weer de stalen band aan het overwegen. Moet daarbij ook schroevendraaiers aanschaffen voor het op maat maken. Welke raden jullie aan?

Ik heb een bergeon tooltje gekocht, want twee schroevendraaiers op de band houden is niet aan mij besteed.

1 like

Locale juwelier normaal 4.50. en mede door een leuk gesprek gratis :smiley:. hij wilde de marathon gewoon even vast houden

1 like

Ik heb het met 2 reguliere microschroevendraaiers gedaan. En een iPhone simcard removal tool. Was wel te doen :slight_smile:

1 like

Deze optie vind ik wel wat aan de prijs, maar hou 'm wel in m’n achterhoofd.

Heb liever zelf de optie om wanneer ik wil aanpassingen te kunnen maken.

Dit ga ik ook eerst proberen. Heb opzicht wel al één 1,5mm schroevendraaier welke perfect werkt op een Miltat band die ik op een ander horloge heb, maar dezelfde schroevendraaier werkte weer niet zo goed op m’n (ex) Tudor Prince.
Heb de band inmiddels besteld ( :partying_face:) en ga even kijken of deze schroevendraaier past als de band binnen is, dan haal ik er gewoon nog zo 1.

Thanks voor de opties in ieder geval!

1 like

Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen!
Ik zat er ook weer over te dubben, bij mijn eerste TSAR voelde het niet oké … maar ik ben inmiddels ‘gegroeid’ qua bandjesvoorkeur. Dat ik ooit enthousiast zou kunnen worden over een rubberen band had ik ook niet zien aankomen. Daar geef ik overigens ook Marathon ook de schuld van! Draagt nl. super op de rubberen band. :innocent:

Ik had hem even gemist, ûh … ik heb zelf voor “Misschien” gekozen.
:beers:

2 likes

Heb 'm binnen hoor!

De looks zijn super vet met de toffe schakels. Op maat maken was ook prima te doen met 2 schroevendraaiers van 5eu per stuk :partying_face:

Maar ik heb een halve schakel nodig. Ik moet nu noodgedwongen óf een schakel minder met de buitenste microverstelling (dus geen opties meer in de zomerhitte), óf een schakel extra met de binnenste microverstelling (dus geen opties meer in de winterkou). Maarja, hierbij heb ik gewoon net pech met m’n pols maat.
Wat ik wel echt minder vind is het sluit mechanisme van de clasp. Ik heb niks tegen frictie sluitingen, maar deze moet ik gewoon hard op m’n bot duwen wil hij dicht gaan.

Al met al, super vette look op staal, maar eerlijk gezegd vind ik de prijs wel wat hoog. Ach, de investering is nu toch al gedaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

:+1:

als je zo handig bent met die schroevendraaiers dan is twee maal per wisselen naar winter/zomer stand niet zo lastig. :grin:

Bij de bracelet voor de GSAR vind de sluiting soepeler dan bij de medium SAR. Bij de laatste is het openen tricky, alsof het mij een nagel gaat kosten.

1 like

Haha fair enough!

Voor het geld had dit wel ff beter mogen zijn vind ik. Die duikextentie vind ik ook erg matig. Die zat juist weer te los bij mij, dus heb het “haakje” even met een paar hamer tikjes heel licht verder gebogen en nu zit ie zoals ik 'm zou verwachten.

(Verder erg blij met de band hoor, begrijp me niet verkeerd :grin:)

Heb ik weer.
Op foto’s ziet 't er altijd zo lekker uit en dan gaat het direct weer kriebelen … :see_no_evil:

Eens. Gelukkig ook maar, want anders had ik er vast alweer eentje gekocht. :wink:

Veel draagplezier @TiBrew! :ok_hand:

1 like

Thanks :smiley:
Trouwens ook weer een paar leuke goodies gekregen

3 likes