Marathon Only

Ja, die dragen erg comfortabel.

1 like

Het siliconen rubber is heel erg soepel!
Voelt wel iets minder substantieel dan natuurlijk rubber, maar prima verder

1 like

5 likes

Een navigator? :thinking:

Yup… De plexi versie

3 likes

8 likes

Ik doe mee !

7 likes

Het is hier veel te stil…

In juni komt Marathon met een release. Het is mij alleen nog niet duidelijk of dit een horloge betreft (stalen navigator zit nog in de pijplijn) of de marathon cap

3 likes

De Marathon aankondiging (en cap)

3 likes

Voordeel van die EU website is dat springbars nu wel verzonden kunnen worden naar NL waar dit voorheen niet kon.

In de tracking zie ik dat ze verzonden zijn vanuit Peschiera Borromeo, Italië. Apart wel, want

Maar ja, het zal me een worst wezen. Ik heb wat ik wilde hebben.

1 like

Toch Italië? Voor springbars niet zo spannend. Maar voor horloge wel. Wie bestelt even als proef?

3 likes

Horloges gaan inderdaad dan wel veel schelen, dan wordt het weer een stuk interessanter.

4 likes

6 likes

Blijft toch wel een bijzonder fijn horloge, die Marathon MSAR.

7 likes

Na anderhalve maand de Skùwâle 1521 is het wel weer eens tijd voor een paar daagjes over straat met de Tritium Search & Rescue.

Wat een lekker en bijzonder klokkie is dit toch!
:heart_eyes:

4 likes

moviesXmarathon

1 like

Volgens mij heb ik ook een Navigator in Jack Reacher gezien (komt een paar keer snel voorbij, dus kan het ook mis hebben)

1 like

Was me niet opgevallen. Is dit van de eerste film? Eens kijken of die op netflix staat

In de eerste film inderdaad. Volgens mij staat deze niet meer op Netflix, maar wel op Videoland. Die scene met de Marathon is wel kort, verder voornamelijk Tag Heuers voor zover het me opviel.

Zat even te googelen en kwam de Tag Heuers tegen inderdaad.