Marathon Only

4 likes

Lijstje van marathon in films:

• Jack Reacher (2012) - Marathon Navigator black
  • The old guard (2020) - Marathon Navigator desert tan

Nu alleen nog de SAR’s.

2 likes

5 likes

5 likes

X post

6 likes

Post 666 :smiling_imp:

Gespot… Mooie Arctic MSAR in blauwe gedeelte:

1 like

X post

3 likes

5 likes

Nice… een Marathon honkbalpetje.
Oh, en 20% vaderdagkorting (waarbij ik nog steeds niet weet of je wel/niet invoerrechten betaald bij EU site bestelling)

2 likes

Ik heb zojuist Marathon gecontact voor een garantie issue.

Mijn Medium SAR stopte 2 dagen geleden met lopen. Ik kon de kroon wel uitschroeven, maar vervolgens niet uittrekken naar de tijd- of datum posities (wellicht met brute kracht, maar heb dat maar niet geprobeerd…). Zojuist pakte ik het horloge op en begon de secondewijzer te bewegen, maar heen en weer tussen 2 seconden in. Ik kon de kroon weer uittrekken en na indrukken liep de secondewijzer weer normaal. Ik krijg nu alleen met geen mogelijkheid de kroon in de datum positie.

Heb dus maar een bericht gestuurd naar de customer service om 'm te laten fixen onder garantie. Maar even afwachten wat ze gaan zeggen.

Balen! Hopelijk pakken ze het voortvarend aan.

Eu site is bijgewerkt:
“Products will be shipped from Marathon European warehouse in Italy“

Das mooi…

1 like

Woot, woot, Marathon showroom in Italie!

1 like

De (T)SAR en Erika’s, … a match made in heaven! :heart_eyes:

Was te verwachten. Marathon is het plebs aan het verleiden. Zag je al aan de luxe(re) verpakking, de steeds hoger wordende prijzen en mogelijkheden om buiten the USA/CA te shoppen. Ze maken het ‘onbereikbare’ breed bereikbaar, slim. Waar zit dit winkeltje en wanneer kunnen we de eerste verwachten in NL? :sunglasses:

Het zijn echt mooie horloges die Marathon’s. Als je toolwatch opzoekt in het woordenboek zie je waarschijnlijk een plaatje van een marathon. Ik had de 41mm maar vond hem net te klein. De 46 ging me helaas dan ook weer net te ver. Vandaar dat ik nu marathonloos ben :wink:. Mochten ze een keer een 44mm aanbieden met een maximale dikte van 15mm dan ben ik er weer bij.

2 likes

Vraag me eerlijk gezegd af of het een winkeltje is of een echt alleen een showroom van de Italiaanse vestiging (kijken, kijken, maar niet kopen).

2 likes

Mijn eerste post op het horloge forum. Lastig om een goede foto te maken in “low light conditions”, maar ik ben de tevreden eigenaar van de anthracite GSAR en wilde dit graag delen :slight_smile:

11 likes

Welkom op het horlogeforum Bart (@west) . Uitstekende keuze om de eerste post in het Marathon Only te plaatsen. :sunglasses: Mooi dat de antrachite versie nu ook vertegenwoordigd is.

Heb je deze net nieuw, of heb je 'm al een tijdje?
In ieder geval veel plezier op dit forum en met de Marathon. :+1:

1 like

Welkom Bart, heb je ook een foto bij gewoon licht? Ze zijn zeldzaam hier.