Marathon Only

De magie is er een beetje vanaf he?

Vroeger had je hele wachtrijen voor al die duistere maar vaak toch smaakvolle klokjes van je, maar nu raak je niets aan de straatstenen meer kwijt. Je maakt de verkeerde keuzes ben ik bang, doet me pijn om dit te zien…

Over smaakvol gesproken, is mijn BAM! bandje al verstuurd?

1 like

Klopt. Mijn status als Hodinkee van de lage landen is voorbij. Tijd om HF te verlaten. :sunglasses:

Oeps. :upside_down_face:

1 like

Tja, zo was ik ooit de hofnar van HF… Andere tijden dit…

Ik geef je een advies; kom terug met een nieuwe forumnaam. Kies een jolige 80’s held, dat doet het wel goed

2 likes

Dat advies ga ik opvolgen. Ik zit te denken aan Jerry Butler.

1 like

Jij zegt het, wij dachten het allemaal. Zonde. Ik moet mijn piek nog bereiken.

1 like

Dat mag ik toch hopen. Als dit het al zou zijn geweest… Poeh. Huul’n.

2 likes

Winter is coming, en kerst… dat ook

2 likes

Deze had ik helemaal gemist… (Dit draadje blijkbaar ook… Of verdrongen)

1 like

Volgens mij is er nog geen only draadje voor deze sympathieke, bonkige Canadezen, met Zwitsers bloed. Dusss… ik start met de MSAR.

image

7 likes

Vraag mij af of er veel rond zwerven hier op het forum. Ik hoop iig binnenkort een gpq te dragen, grab ‘n go watch die tegen een stootje kan.

1 like

Ook voor gekeken eerder dit jaar. Uiteindelijk bij gebruikte modded navigator uitgekomen. Ook een heerlijk lichte grab and go quartz

2 likes

Ik volg met mijn TSAR [info en foto’s in mijn NA topic].

Bijzonder fijn horloge, waar ik sinds dag één heel erg veel plezier aan beleef… :sunglasses:

Hier vastgehouden door Erika’s Originals MN Strap. Mooi setje!

1 like

Ik had je al verwacht :laughing: mooi dat ie nog steeds bevalt.
Ik houd de msar maar op staal. Mijn mn strap zit prima op de navigator. :joy:

1 like

Mocht je nog een stalen reservebandje nodig hebben, … :rofl:

1 like

Wellicht komt er na black friday wat meer animo voor je band. (Of gewoon houden. Heerlijke bonk staal)

1 like

Bandje ligt niet in de weg en vreet geen geld, dus prima zo. Als ik er iemand gelukkig mee kan maken komt dat vanzelf wel. Advertentie is zeker nog een maandje of 11 vindbaar… :wink:

Die GPQ’s zijn trouwens ook fraai. Dan wel in de Tritium uitvoering nemen @Stevil85, vooral tijdens de donkere dagen erg leuk!

Hoe moeilijk kan het in godsnaam zijn?
Gewoon zoeken op Marathon only en ik kom onderstaand topic tegen.

1 like

Misschien die avondborrel laten staan… Bij mij kwam deze niet naar boven. Oh well… :lock:

1 like

Idd met de tritium! Twijfel alleen nog over de kleur, ik neig nu naar sage green No-date. To be continued.

1 like

Mijn 46374F type 2
Standaard kit voor verre reizen!