Marathon Only

En… Black Friday deal gemaakt?

Helaas niet!! Ik had een gpq in het mandje gedaan en bij het afrekenen kwam er nog eens $60 aan verzendkosten bij. Uit principe niet gedaan. Prijs zonder verzendkosten was $190, dan vind ik 1/3 voor verzending veel.

Dat is stevig inderdaad.

Mogguh vanuit de trein!

3 likes

Nice review, of a very nice grey maple sar.

https://www.ablogtowatch.com/marathon-search-rescue-divers-automatic-gsar-grey-maple-watch-review/

Marathon watch goodies arrived…

4 likes

Glow in the dark…

2 likes

Cool! Is dat voor op je jas of tas?

1 like

Ik wil zoiets ook wel maar vrees dat ik daar te oud voor ben. Wat vindt jij @Batossai ?

Ik ga voor op baseball cap. Zwart of camouflage… nog even zoeken op internet. Is met klittenband dus kan er ook nog af.

1 like

Die muts moet in ieder geval op je hoofd…:expressionless:

Vond het al gek dat een wollen onderbroek geen gaten voor de benen had…:roll_eyes:

1 like

Embleem van de muts heeft geen lume… :grimacing:

1 like

Nice, klinkt goed. :metal:t3:

Wellicht deze… klein logo, maar daar gaat patch overheen…

Zoiets…

1 like

Netjes! Die patch heb ik ook liggen, maar ûh waar heb je die muts gekocht? Best leuk. Ik ben ook wel van de leuke goodies erbij verzamelen… :wink:

Beter gelukt dat mijn fotobewerking…

Wel een dikke patch, maar kan er dus af (klittenband bevestiging).

2 likes

Ziet er idd erg goed uit!

Even Elmar helpen om zijn TSAR te verkopen, overigens op dit moment de enige in Europa in deze staat en zo compleet voor deze lage prijs!

Hij heeft hem een paar weekjes terug gekocht van…

Dat ben ik! :stuck_out_tongue_winking_eye:

En ik heb er eerder een NA over geschreven met allerhande interessante weetjes over deze knaller. Dit is wat mij betreft echt een horloge die de naam toolwatch meer dan waard is.

Hij staat nu dus te koop omdat Elmar een maatje groter heeft gekocht. Ik zou hem zelf zo willen terugkopen ware het niet dat ik nu aan het sparen ben voor een upgrade van mijn SPMc naar de nieuwe 42mm versie en dus het geld even geparkeerd heb. Jammer, maar soms moet je keuzes maken waar je later spijt van krijgt. :innocent:

Succes met de verkoop Elmar (@Elmarvanh). :ok_hand:

2 likes

Want een ordinaire plugpost was dat zeg… maar eeejjjj, wel heel lekkere prijs voor die set.

2 likes