Marathon Only

Van rubber op MN strap. :kissing_heart:
Had nog een 18mm liggen (als experiment gekocht voor de Nomos).

5 likes

Mijn marathon heeft een vaste pushpin nu had ik gelezen dat die te verwijderen zijn zodat ik is een andere band erop kan zetten.
Iemand hier ervaring mee?

2 likes

Het is mogelijk, maar ik zou mij er niet aan wagen… heb niet zo’n vaste hand.

In het kort: uiteinde paperclip, of bitje van tool fixeren met een tang en met horloge in de andere hand uitlijnen op uiteinde bar en duwen maar. :grimacing:

1 like

Idd mij ook te tricky dan laat ik het maar zo.

5 likes

5 likes

6 likes

5 likes

Mocht hier iemand interesse hebben in mijn marathon dan mag je mij een pb sturen.

5 likes

3 likes

Friendly reminder: mocht iemand ooit een 2010 GSAR te koop zien. Pas op fakes!

Zie er toevallig nu een op ebay staan (uit india).

Mag geen plaatjes plaatsen (zal eens een wordpress site maken), maar waar je o.a. op moet letten:

• productie 2010
  • lume pip groen in plaats van wit
  • bezel is dunner dan origineel
  • tanden van bezel anders en niet uitgelijnd
  • uitlijning swiss made op dial

Edit: wordpress pagina in elkaar geflanst…. https://marathonsar.wordpress.com/

5 likes

1 like

wedding proof

7 likes

“met deze dikkert kun je best in 't diepe duiken”
:wink:

1 like

Eigen wedding?
Zo ja, gefeliciteerd!

Nee, nog niet! Die komt nog… :slight_smile: Voor nu waren wij te gast.

Dus ik dacht, yes! de MSAR net op tijd terug uit Zwitserland (terug v reparatie). Intussen al weer aangemeld ter reparatie, het horloge kwam in slechtere staat terug dan dat ik het in eerste instantie heb opgestuurd. Ik moet zeggen dat ik daar best wel in teleurgesteld ben, maar goed, ik wacht even af om te kijken hoe ze dit oppakken. Wel een gedoe met formulieren, opsturen en verzendkosten
:unamused:

1 like

Dat meen je niet. Wat mankeert er dan aan? Kan mij voorstellen dat je baalt van de rompslomp. Ik heb de indruk dat ze wel vaker steekje laten vallen (via fb pagina).