Marathon Only

De eerste keer was de weerstand vd bezel niet consistent, op bepaalde punten van de 120-clicks was er ineens bijna geen weerstand en de clicks liepen bijna in elkaar over (lastig te omschrijven). Teruggestuurd en onder warranty opgelost met de melding: nieuwe kast.
Ik kreeg het horloge terug met krasjes en een plekje op de kast. De bezel was ook te bewegen als je er vanaf de zijkant tegen duwt :confused:

1 like

Hopelijk komt er dit keer wel een goede versie terug.

1 like

7 likes

Ik hoop het ook! Best raar een puntgaaf horloge opsturen en beschadigde kast terug krijgen :laughing: Dit weekend gaat 'ie weer op de post. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen…
Intussen alleen de anthracite gsar om de pols

:sunglasses: :sunny:

7 likes

6 likes

5 likes

12 likes

Iemand die hier de Navigator in Desert Tan heeft? Vraag me af of de kleur echt exact zoals op de website is? Alvast bedankt!

5 likes

Die twee Navigators (zwart en tan) in blauw waren relatief snel weg. Of heeft @Sjaak zich bedacht?

1 like

Ik heb mij bedacht idd.

8 likes

Heb ze niet eens gezien zo snel :rofl:

10 likes

Gooi die eens in het blauw voor weinig… :wink:

2 likes

Eerst maar even wachten tot mijn MSAR terug is uit Zwitserland :smiley:

1 like

7 likes

10 likes

Nog steeds aan het wachten, dus:

7 likes

Hier genieten van het camping leven…

11 likes

Mocht iemand 'm gemist hebben, sale op de accessoires (met name bandjes, nog geen tactische-kleerhangers gevonden: https://eu.marathonwatch.com/collections/accessory-sale-50-off

Nu 3/4 jaar deze MSAR Arctic en sinds hij binnenkwam vrijwel niks anders meer gedragen.

6 likes