Marathon Only

CNS heeft in afgelopen jaren assortiment aardig uitgebreid. Juist met wat kwalitatief betere straps. Heb daar alleen geen ervaring mee. De goedkopere (graphic print) bandjes die ik heb zijn prima. Niet luxe, maar het werkt. En ziet er leuk uit.

1 like

Iemand ooit een MaraGlo versie overwogen.
Nu in de aanbieding…. Maar het is of 34mm of 46mm. :eyes:

Een GPQ is op zich leuk, maar mij toch iets te klein.

Overwogen, zo vaak :rofl:
Nooit echt de knoop doorgehakt. De JSAR eens overwogen, op youtube bij long island watch terecht komen en zien dat het echt een enorm gevaarte is en het zo’n 10% van mijn lichaamsgewicht gaat toevoegen aan mijn pols…
Ik vind 'm wel mooi en ben ergens nog wel benieuwd hoe het er in het echt uit ziet.

GPQ kwam ik gister een filmpje van tegen, leek door het ontwerp toch groter te ogen dan “maar 34mm” zal eens kijken of ik het nog kan vinden.
Gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=KujpmlguTno

1 like

6 likes

Ik heb de tritium versie gehad. Het horloge draagt niet zo klein als de diameter doet vermoeden, de verhoudingen zijn wel een beetje raar door dat het best een dik horloge is, zeker als je hem op een nato stijl band draagt. Uiteindelijk de MSAR er bij gekocht en na een paar maanden niet dragen heb ik de GPQ verkocht.

2 likes

Ik houd het wel bij de MSAR.

8 likes

Lekker plaatje weer :ok_hand:

2 likes

Surrealistisch met de paddestoelen er voor :mushroom:

1 like

6 likes

Na een maand op de band viel het mij opeens op dat het marathon logo op de gesp verkeerd om zat. :upside_down_face: Toch maar even aangepast vandaag

4 likes

6 likes

De SAR op de MN strap (die ooit op de TSAR zat die ik overnam van @junior :grin::+1:t2:. TSAR reeds weer gevlogen, de strap niet)

6 likes

:sunny:

3 likes

Lekkere foto’s mensen!

Naar Junior? :smiley:

1 like

Nope :smiley: (maar had zomaar gekund idd :joy: )

2 likes

Stond 'm goed … :wink:

Neen.
Ik had inmiddels alweer een andere, daar loopt @ThaPapper nu mee rond.

Bandje heb ik ditmaal zelf gehouden … :sunglasses: het blijft een bijzonder horloge, de TSAR. Komt ook hier nog wel weer eens om de pols. Als ik tenminste mijn Astron ooit nog afdoe. :see_no_evil:

Die 't overigens ook prima doet op een Erika's MN bandje ...

1 like

Ik zie nog maar weinig ‘Jumbo’s’ langskomen hier, fantastische horloges (JDD/JSAR)!

Absoluut! Een serieuze Beuker!! Heb’m in het verleden ook nog gehad. Maar was toch iets te groot en aanwezig naar mijn mening :grin:

IMG_20201012_180342_640|624x500

!

Ja idd…naast de Tsar van @junior :grin::+1:t2:En naast een dikke Schaumburg.

5 likes

@Elmarvanh, ja mooi, ik ben toen nog bij je geweest voor deze (en niet gekocht😞).

1 like

Ik blijf dit topic volgen ook al heb ik hem niet meer. Tof ding idd!

2 likes